Domů / Aktuality / Stránka 2

Nejnovější články, eventy a reference na jednom místě

Tvoříme mosty v době digitálního darwinismu. Našim klientům pomáháme překlenout mezeru mezi tradiční obchodem a současnými možnostmi digitálního marketingu. Specializujeme se na firemní (B2B) trhy.

18 Listopad

Začlenění marketingové automatizace do rámce B2B obsahového marketingu

Kategorie Aktualita

Marketingová automatizace se pomalu, ale jistě stává součástí obchodních strategií. Díky vzrůstajícímu vlivu digitálních nástrojů dochází totiž v nákupním chování zákazníků v B2B segmentu k zásadnímu posunu. Nedávná studie více než 1 400 zákazníků v B2B segmentu odhalila, že nakupující se ve velké míře spoléhají na informační zdroje dostupné na internetu, a tím dokončí nákupní proces téměř ze 60 % ještě před tím, než kontaktují prodejce (Adamson, Dixon, & Toman, 2012). Tato aktivní role, kterou sehrávají nakupující při vyhledávání a hodnocení informací…

Číst více

22 Říjen

Současný stav marketingové komunikace na B2B trzích

Kategorie Aktualita

Vzrůstající důležitost internetu při nákupním rozhodování zákazníků v B2B segmentu motivuje prodejce k tvorbě digitálního obsahu, který vede k získávání potenciálních kontaktů na zákazníky. Tento trend je v současné době označován jako obsahový marketing. Ačkoliv byl kreativní obsah součástí marketingu od nepaměti (ve formě plakátů, rádiových či televizních reklam), v současném kontextu marketingové komunikace v online prostředí představuje obsahový marketing nástroj pro distribuci časově a kontextově relevantních informací, které vedou k interakci prodejce a zákazníka v reálném čase. Současný stav…

Číst více

28 Září

Další porce zápisků z konference DMEXCO

Kategorie Aktualita

V rámci své zahraniční návštěvy jsem před pár týdny navštívil Kolín nad Rýnem a tamější konferenci DMEXCO věnující se digitálnímu marketingu. Své postřehy jsem sepsal do příspěvku, ale dělo se toho tolik, že jsem se rozhodl jej rozdělit na dva díly. Co tedy ještě stálo za pozornost? The Age of Brand, Agency & Customer Collaboration (Forbes) 14. 9. 2016, 12:00, Yorick Astier, EMEA Sales Leader, Oracle Marketing Cloud Yorick představil studii, kterou Oracle zkoumal společně s magazínem Forbes a v níž…

Číst více

4 Srpen

7 ověřených taktik pro account-based marketing

Kategorie Aktualita

Jakou využíváte ve své marketingové strategii taktiku pro získávání nových klientů? Podlehli jste STDC či jiné trychtýřové metodice? Zdá se, že marketéři v B2B se v roce 2016 chtějí vrátit zpět ke kořenům a nemluví o ničem jiném než o account-based marketing strategii (ABM). Jedná se o metodu, na jejímž počátku stojí identifikace potenciálních zákazníků, zapojení klíčových osob a rozvíjení vztahů s nimi do té míry, že se stanou advokáty značky. Zní to celkem logicky a přirozeně. Přesto mnozí marketéři označují ABM…

Číst více

24 Červenec

Marketingový plán 101 [šablona ke stažení]

Kategorie Aktualita

Marketingový plán je jedním z nejdůležitějších strategických dokumentů podniku. Přesto se s ním v písemné podobě ve firmách setkáváme jen zřídka. Abychom mohli sestavit marketingový plán, musíme nejdříve porozumět podnikatelskému modelu firmy. Zjednodušeně potřebujeme vědět, jak podnik plní svoji funkci (např. tvoří zisk). Majitelé podniků, manažeři či zaměstnanci samozřejmě podvědomě tuší, jak podnik vytváří hodnoty. Málokdy je ale podnikatelský model převeden do písemné podoby tak, abychom se k němu mohli pravidelně vracet, Mezi nejrozšířenější metodiky patří klasický marketingový mix 4P (7P, 7C)…

Číst více

16 Červenec

5 faktorů, kterými lze měřit konkurenční sílu

Kategorie Aktualita

Porterův pětifaktorový model konkurenčního prostředí je často využívaným nástrojem analýzy mezoprostředí (neboli oborového okolí) podniku. Vychází totiž z předpokladu, že strategická pozice podniku působí v určitém odvětví. Zde se podniky snaží determinovat svou konkurenceschopnost prostřednictvím měření konkurenční síly. Pozice podniku je pak určena působením těchto pěti základních činitelů: konkurenční rivalita v odvětví, hrozba vstupu do odvětví, vyjednávací síla zákazníků, vyjednávací síla dodavatelů, hrozba substitutů. Proč měřit konkurenční sílu? Výstupem Porterovy analýzy by měla být identifikace nejen potenciálních hrozeb (např. vstup…

Číst více

10 Červenec

Jak vytvořit model hodnotové nabídky

Kategorie Aktualita

Ať už sbíráme data k vytvoření zákaznických person, či chceme analyzovat aktuální potřeby zákazníků, můžeme využít model hodnotové nabídky. Jedná se o nástroj, který nám pomáhá porozumět, jak vytvářet produkty a služby, o které mají zákazníci skutečně zájem. Koncepce navazuje na tvorbu podnikatelských modelů autorů Osterwaldera a Pygneura (2012) a detailněji popisuje stavební prvky hodnotové nabídky a profilu zákazníka. Profil koncového uživatele Model hodnotové nabídky má dvě strany. Profil zákazníka pomáhá lépe porozumět jeho potřebám. Mapa hodnot oproti tomu popisuje způsob, jak…

Číst více

10 Červenec

Jak vytvořit model hodnotové nabídky

Kategorie Aktualita

Ať už sbíráme data k vytvoření zákaznických person, či chceme analyzovat aktuální potřeby zákazníků, můžeme využít model hodnotové nabídky. Jedná se o nástroj, který nám pomáhá porozumět, jak vytvářet produkty a služby, o které mají zákazníci skutečně zájem. Koncepce navazuje na tvorbu podnikatelských modelů autorů Osterwaldera a Pygneura (2012) a detailněji popisuje stavební prvky hodnotové nabídky a profilu zákazníka. Profil koncového uživatele Model hodnotové nabídky má dvě strany. Profil zákazníka pomáhá lépe porozumět jeho potřebám. Mapa hodnot oproti tomu popisuje způsob, jak…

Číst více

21 Červen

9 tipů, které by firmy měly na Twitteru využívat

Kategorie Aktualita

Mnoho firem slaví na Twitteru veliký úspěch, a přitom se nijak neliší od té vaší. Neděje se tak náhodou. Jejich marketéři investovali čas do tvorby vizuálně atraktivní stránky, a Twitter se tak stál nedílnou součástí jejich marketingového mixu. Pokud jste si již pročetli základy Twitteru pro firmy, níže naleznete několik dalších tipů, jak využít Twitter na maximum. Prezentujte svoji firmu jako myšlenkového vůdce Pokud máte zaměstnance, kteří jsou považováni za experty v oboru, věnujte jim na Twitteru pozornost, ať už se jedná o jejich…

Číst více

19 Červen

DMEXCO – Digital Marketing Exhibition and Conference 2016

Kategorie Aktualita

Minulý týden jsem v rámci zahraniční výpravy navštívil veletrh a konferenci DMEXCO věnující se digitálnímu marketingu. Konference se konala v areálu výstaviště v německém Kolíně nad Rýnem. V tomto městě jsem strávil podstatnou část minulého roku, a proto jsem se vracel velice rád. Kterého marketéra by totiž nezaujalo na 1 010 vystavovatelů v 5 halách, 570 speakerů a 50 700 návštěvníků… Uff, bylo to velké. DMEXCO Cílem mé návštěvy bylo setkat se společnostmi z oblasti softwaru pro Marketing Automation, kterému se…

Číst více

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Více informací