Domů / O nás

Přetváříme B2B marketing...
s Fištrónem

My jsme Fistro, agentura specializující se na obchodní a marketingovou strategii firem. Našim klientům pomáháme překlenout mezeru mezi tradičními strukturami a digitálním světem. Na B2B máme prostě Fištróna.

Jak jsme dostali Fištróna?

Náš příběh se začal psát kolem roku 2011. „Pracoval jsem tehdy v průmyslové firmě zaměřené na export. Často mě vysílali na nejrůznější veletrhy, třeba i desetkrát do roka,“ vypráví zakladatel Fistra Filip Štroch.

„Ten vzorec se opakoval stále do kola – na stánku jste se setkali s potenciálními zákazníky, vyměnili si vizitky, po veletrhu jste udělali zápis a s těmi nejslibnějšími jste začali komunikovat“ pokračuje a dodává, že firemní náklady na každý takový veletrh se pohybují v řádech statisíců.

„V tomto odvětví to bylo zcela běžné, já ale přemýšlel jak by se věci daly dělat jinak. Efektivněji. S důvtipem. Abychom zůstali v trvalém spojení se všemi zákazníky a oslovovali je  365 dní v roce za zlomek nákladů“ vzpomíná Filip.

Od veletrhů k automatizaci

“Vytvořili jsme marketingové kanály, které denně přiváděli stovky zájemců na náš web. Ten automaticky hodnotil zájem a aktivitu potenciálních zákazníků a podle toho byli segmentováni. Někteří přistáli se všemi informacemi na stole obchodních zástupců, zbylým se marketing věnoval dále.”

„Nebylo to ale tak jednoduché“ dodává Filip. Jak brzy zjistil, B2B vztahy jsou mnohem komplexnější, než v B2C. Do obchodního rozhodování vstupuje mnohem více činitelů – čas, důvěra, vnitřní směrnice. Navíc byl postaven před novou výzvu: „Měl jsem zreplikovat tento systém u obchodního zastoupení v Německu.”

A když se to tehdy povedlo, byli jsme jen kousek cesty od toho, abychom s kolegou začali měnit zažité struktury v B2B v Česku.

Zrodilo se Fistro

Od roku 2016 doposud se toho stalo hodně. Ve spojených státech jsme uzavřeli dohodu o partnerství s technologickými velikány jako je ActiveCampaign nebo Manychat. Na Slezské Univerzitě jsme započali výzkum B2B marketingové komunikace v online prostředí. A především jsme naše zkušenosti zužitkovali s více, než 40 českými průmyslovými podniky a byli tak svědky toho, jak často malé změny daly vznik velkým příležitostem.

To ostatně platí stále. Dnes firmám nejen radíme, ale rovněž publikujeme, školíme a naše poznatky se nebojíme zužitkovat ve vlastních projektech. V Česku se tak mohl objevit znovupoužitelný zápisník Rocketbook, z kterého jsme udělali nejen hit internetu, ale pro který jsme také vybudovali distribuční síť.

FISTRO vzniklo proto, aby se marketing v českých firmách nedělal „jako vždycky.” Máme k dispozici důmyslné nástroje, které práci v obchodě a marketingu umí nejen zjednodušit, ale také zefektivnit. Tak proč je nevyužít?

Je Vám tento příběh povědomý? Potřebovali byste fištróna také ve Vaší firmě?

 

Zahájit přeměnu

Naši kouzelníci

Každý má fištróna na něco jiného.

Filip Štroch

Marketing strategist

Jan Krupica

Project manager

Veronika Pačková

Backoffice

David Věžník

Copywritter

Radim Strýček

Graphic designer

Obsahářka Klikavá

Budeš to ty?

Analyzujeme, navrhujeme,
implementujeme, školíme… změny

Kdo už má Fištróna?

Implementujeme důmyslné nástroje, které zefektivňují práci obchodu a marketingu.

Jak jsme pomohli

  • Správa PPC kampaní
  • Správa Sociálních sítí
  • E-mail marketing
  • Messenger marketing
  • Marketingová automatizace
  • E-mail marketing
  • Správa PPC kampaní
  • Marketingová automatizace
  • E-mail marketing
  • Messenger marketing
  • Marketingová automatizace
  • E-mail marketing
  • Marketingová automatizace
  • Messenger marketing
  • E-mail marketing
  • PPC kampaně
  • Správa sociálních sítí
  • Marketingová automatizace
  • E-mail marketing
  • Marketingová automatizace
  • Správa PPC kampaní
  • Messenger marketing
  • E-mail marketing
  • Správa sociálních sítí
  • Správa PPC kampaní
  • Marketingová automatizace
  • E-mail marketing
  • Marketingová automatizace
  • E-mail marketing
  • Messenger marketing
  • Správa sociálních sítí
  • Marketingová automatizace
  • E-mail marketing
  • Messenger marketing
  • Marketingová automatizace
  • E-mail marketing
  • Messenger marketing
  • Marketingová automatizace
  • E-mail marketing
  • Marketingová automatizace
  • Správa sociálních sítí
  • Správa PPC kampaní
  • E-mail marketing
  • Marketingová automatizace
  • E-mail marketing
  • Marketingová automatizace
  • E-mail marketing
  • Marketingová automatizace
  • E-mail marketing
  • Marketingová automatizace

9

let zkušeností

40

úspěšných projektů

260

odškolených markeťáků

800

realizovaných kampaní

Ivo Chowaniok

APLU

S týmem FISTRA a jejich prací jsme skutečně spokojeni. Zvláště oceňujeme jejich pohotové a kreativní nápady. Nejenže se dokáží poprat i se složitým zadáním či výzvou, ale rovněž přemýšlí v širších souvislostech, což posouvá náš marketing na vyšší úroveň.

Miluše Vozňáková

MUXU

Tým Fistro vyšel hned od počátku vstříc mým autorským a individuálním potřebám na které vhodně a citlivě narouboval funkční mechanismy, které se viditelně promítly na fungování e-shopu a profilu značky. Zároveň oceňuji osobní přístup ke specifickému fungování mého podnikání a časovou flexibilitu. Na co sáhnou to funguje a má to logický vývoj pochopitelný i pro mě jako pro laika.

Cyril Vltavský

AndYou Store

Díky klukům z Fistro jsme posunuli emailový marketing na vyšší level. Nejvíce jsme se zaměřili na automatizaci, kterou jsme před tím vůbec neřešili. Většina věcí, které jsme museli řešit manuálně a zabíraly nám hodiny týdně, teď funguje zcela automaticky.

Michal Kralovič

Gras.sk

S Filipom a jeho tímom spolupracujeme už vyše roka pri automatizácii e-mailových notifikácií a messenger marketingu. Oceňujem prístup celého tímu a odporúčam FISTRO ako spoľahlivého partnera pre automatizáciu marketingových aktivít!

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Více informací