Domů / Aktuality / Stránka 3

AUDIRO

AUDIRO je B2B magazín a konference zaměřená na digitální inovace v průmyslu – Automatizace, digitalizace, robotizace.

10 Červenec

Jak vytvořit model hodnotové nabídky

Kategorie Aktualita

Ať už sbíráme data k vytvoření zákaznických person, či chceme analyzovat aktuální potřeby zákazníků, můžeme využít model hodnotové nabídky. Jedná se o nástroj, který nám pomáhá porozumět, jak vytvářet produkty a služby, o které mají zákazníci skutečně zájem. Koncepce navazuje na tvorbu podnikatelských modelů autorů Osterwaldera a Pygneura (2012) a detailněji popisuje stavební prvky hodnotové nabídky a profilu zákazníka. Profil koncového uživatele Model hodnotové nabídky má dvě strany. Profil zákazníka pomáhá lépe porozumět jeho potřebám. Mapa hodnot oproti tomu popisuje způsob, jak…

Číst více

21 Červen

9 tipů, které by firmy měly na Twitteru využívat

Kategorie Aktualita

Mnoho firem slaví na Twitteru veliký úspěch, a přitom se nijak neliší od té vaší. Neděje se tak náhodou. Jejich marketéři investovali čas do tvorby vizuálně atraktivní stránky, a Twitter se tak stál nedílnou součástí jejich marketingového mixu. Pokud jste si již pročetli základy Twitteru pro firmy, níže naleznete několik dalších tipů, jak využít Twitter na maximum. Prezentujte svoji firmu jako myšlenkového vůdce Pokud máte zaměstnance, kteří jsou považováni za experty v oboru, věnujte jim na Twitteru pozornost, ať už se jedná o jejich…

Číst více

19 Červen

DMEXCO – Digital Marketing Exhibition and Conference 2016

Kategorie Aktualita

Minulý týden jsem v rámci zahraniční výpravy navštívil veletrh a konferenci DMEXCO věnující se digitálnímu marketingu. Konference se konala v areálu výstaviště v německém Kolíně nad Rýnem. V tomto městě jsem strávil podstatnou část minulého roku, a proto jsem se vracel velice rád. Kterého marketéra by totiž nezaujalo na 1 010 vystavovatelů v 5 halách, 570 speakerů a 50 700 návštěvníků… Uff, bylo to velké. DMEXCO Cílem mé návštěvy bylo setkat se společnostmi z oblasti softwaru pro Marketing Automation, kterému se…

Číst více

17 Červen

Jak vytvořit zákaznické persony pro vaši firmu

Kategorie Aktualita

Persony jsou fiktivní zobecnění vašich ideálních zákazníků. Napomáhají hlubšímu porozumění, a zjednodušují tak proces tvorby obsahu dle specifických potřeb či chování zákaznických skupin. Vnímáte rozdíly mezi svými zákazníky? Co třeba koncoví uživatelé a zprostředkovatelé. Nebo např. rozdíly ve firemní hierarchii? Selský rozum vám napoví, že ředitel společnosti očekává jiné sdělení než liniový manažer. Tvorbě zákaznických person je důležité se věnovat na začátku každého podnikání či na počátku tvorby obsahové strategie pro nového klienta. Jedině tak lze zaručit, že se ten…

Číst více

11 Červen

Jak v B2B marketingu získat nové kontakty i bez veletrhu

Kategorie Aktualita

Na firemních trzích jsou za dva hlavní marketingové cíle považovány rozvoj vztahů se zákazníky a získávání nových kontaktů. Právě druhému případu je věnována čím dál větší pozornost. Donedávna platilo, že nejlepším způsobem, jak získat nové kontakty na potenciální zákazníky, je aktivní účast na veletrhu. Firma má příležitost se předvést, získá osobní kontakt s klientem, vizitku a někdy dokonce i nezávaznou poptávku. Několikadenní akci jsou věnovány měsíce příprav a statisícové rozpočty. Firmy ale dobře ví, že se jim to vyplatí. Jde…

Číst více

5 Červen

Jak v 9 krocích vytvořit podnikatelský model

Kategorie Aktualita

Začátky u nových firem či agentur, které se snaží pochopit podnikání klienta, jsou spojeny s vytvořením podnikatelského plánu či strategie. Metodika sestavení takové strategie však bývá dána pouze historickou zvyklostí. Její obsah není pevně vymezen dle zavedeného „podnikatelského modelu“, který by byl schopen popsat, jak chce firma vytvářet hodnoty nebo měřit efektivitu své činnosti. Právě pro tyto případy je vhodné použít nástroj Schéma podnikatelského modelu. Schéma podnikatelského modelu představuje základní princip, jak firma vytváří, předává a získává hodnotu. Podobně jako…

Číst více

17 Duben

10 tipů pro firmy, které chtějí využít LinkedIn naplno

Kategorie Aktualita

LinkedIn už dávno není jen sociální síť pro uchazeče o zaměstnání a lovce hlav. Za posledních několik let se vyvinul v mohutnou platformu pro získávání nových kontaktů. Nástroje jako publisher nebo skupiny se mohou stát velice šikovnými pomocníky pro ty, kteří chtějí ze své firemní stránky získat co nejvíce. S tolika skvělými funkcemi však může být používání LinkedInu matoucí. Na následujících řádcích si popíšeme 10 věcí, které by podniky měly dělat, aby o nich bylo slyšet, zaujaly profesionální veřejnost a…

Číst více

17 Duben

Literature revue: Inspirace

Kategorie Aktualita

Níže naleznete nejčastěji citované zdroje literatury, studií nebo výzkumů: Vědecké články a studie ABRELL, Thomas, Matti PIHLAJAMAA, Laura KANTO, Jan VOM BROCKE a Falk UEBERNICKEL, 2016. The role of users and customers in digital innovation: Insights from B2B manufacturing firms. Information & Management [online]. 4., 53(3), Information Technology and Innovation: Drivers, Challenges and Impacts, 324–335. ISSN 0378-7206. Dostupné z: doi:10.1016/j.im.2015.12.005 ALDERSON, W., & COX, R., 1948. Towards a theory of marketing. Journal of Marketing, 13(2), 137–152. ALSAAD, Abdallah K. H., Rosli MOHAMAD…

Číst více

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Více informací