Domů / Aktuality

Nejnovější články, eventy a reference na jednom místě

Tvoříme mosty v době digitálního darwinismu. Našim klientům pomáháme překlenout mezeru mezi tradiční obchodem a současnými možnostmi digitálního marketingu. Specializujeme se na firemní (B2B) trhy.

15 Srpen

Základy Messenger marketingu: Co, jak a kdy lze zasílat?

Kategorie Aktualita, Chatboti

Na úvod vám dáme hádanku: Je to svěží a svižný komunikační kanál, používá ho čím dál víc lidí a v online marketingu se momentálně řadí mezi velmi žádaný a hojně využívaný nástroj. Co je to? Odpověď zní: Messenger. Svého chatbota má stále více facebookových stránek. Není divu – automatické odpovědi podstatně usnadňují komunikaci s fanoušky, a když jsou správně nastavené, dokážou uživatelům poskytnout dostatečné množství informací, aniž by přitom bylo potřeba lidského přičinění. Messenger…

Číst více

23 Červenec

Subscription Messaging Update: Co to je a jak získat povolení?

Kategorie Aktualita, Chatboti

Povolení k zasílání Subscription zpráv 31.7.2019 vejdou v platnost nová pravidla Facebooku. Podle jednoho z nich nově každý profil, používající Messenger chatboty potřebuje oficiální povolení k zasílání tzv. Subscription zpráv. Tyto zprávy bylo dosud možné standardně rozesílat, pokud neobsahovaly komerční sdělení, promokód a další prodejní informace. Tak tomu ostatně bude i nadále, nicméně Facebook začne dodržování tohoto pravidla mnohem přísněji hlídat. Prvním krokem je udělení povolení, bez kterého tento typ zpráv nebudete moci rozesílat. Pojďme si nyní krok po kroku…

Číst více

3 Květen

Webinář: Chatboti & Messenger marketing

Kategorie Chatboti

Zveme vás na další webinář, tentokrát na téma Chatboti a messenger marketing. Tématem Vás provede zkušený markeťák v oblasti digitální a marketingové strategie firem Filip Štroch.                       Seznamte se s prostředím nástrojů pro Messenger Marketing. Náplň webináře Na praktických příkladech si ukážeme, jak pomocí chatbotů “rozpovídat” své stávající klienty. Jak oslovit a získat klienty nové – automatizovaně! Jak messenger marketing pomáhá zvyšovat konverze v e-commerce. Jak získávat kontakty v offline…

Číst více

3 Listopad

GDPR: 5 otázek, na které do května musíte znát odpověď

Kategorie Aktualita

GDPR. Zkratka, která poslední dobou hýbe světem, ten marketingový nevyjímaje. Co všechno General Data Protection Regulation neboli Obecné nařízení na ochranu osobních údajů obnáší? Proč je vůbec taková změna v Evropě potřeba? Koho všeho se dotkne? Jaké změny přinese? A jsou jisté obavy na místě? Na všechny tyto otázky odpoví následující řádky. Co je Obecné nařízení na ochranu osobních údajů neboli General Data Protection Regulation? Obecné nařízení na ochranu osobních údajů neboli GDPR (General Data Protection Regulation) je novým a…

Číst více

2 Říjen

Jak se vyvíjely teorie B2B marketingu

Kategorie Aktualita

Přestože praktiky B2B marketingu jako takové jsou známy už po tisíce let, první studie věnující se tomuto oboru po teoretické stránce vznikly teprve zhruba před třiceti lety (LaPlaca, 2009; Sheth & Parvatiyar, 1995a; Wilkie a Moore, 2003). Dnes se nacházíme v období, kdy tyto teorie zažívají neuvěřitelný rozmach. Historický vývoj přinesl nové znalosti v oblasti B2B marketingu, které jsou přínosné nejen pro odborníky na B2B marketing, ale i pro další marketingová odvětví. Za posledních 24 let publikoval magazín Industrial…

Číst více

25 Září

Proměny B2B marketingu: současnost a výzvy do budoucna

Kategorie Aktualita

Business-to-business marketing se, stejně jako různá jiná odvětví lidské činnosti, mění. Institut pro studie obchodního trhu (the Institute for the Study of Business Markets – ISBM), který sdružuje 75 členských firem a stovky akademiků, už přes třicet let zkoumá zákonitosti trhu. Jak se tedy B2B marketing proměňuje? Na to se zaměřil výzkum, který institut provedl v roce 2011 a jehož se zúčastnilo 72 členů vedení 61 firem a 30 výzkumníků. Závěry výzkumu, který probíhal formou hloubkových rozhovorů, poukázaly na klíčové problémy…

Číst více

24 Březen

Chcete si usnadnit řízení projektu? Zkuste Ganttův diagram

Kategorie Aktualita

Představte si následující situaci: Vlastníte malou výrobní halu a dostanete poptávku na specifický produkt. Stanovíte si reálnou dobu, která uplyne od této poptávky do okamžiku předání hotového produktu, a začnete plánovat. Bude potřeba provést prvotní průzkum a studie, vypracovat detailní analýzu, odevzdat návrh ke schválení, vyrobit prototyp, otestovat jej, vyrobit finální produkt a předat jej zákazníkovi. Jak se v těchto činnostech neztratit a jak udržet jejich posloupnost? Může vám k tomu pomoci Ganttův diagram. Historické okénko aneb Když Adamiecki a…

Číst více

13 Březen

Zmírňující role důvěry v adopci B2B e-commerce řešení

Kategorie Aktualita

To, že jsou vztahy a důvěra mezi obchodními partnery důležité, je známý fakt. Platí to ve všech odvětvích obchodu, B2B e-commerce nevyjímaje. Jordánská studie, kterou v roce 2016 provedli Abdallah Alsaad, Rosli Mohamad a Noor Azizi Ismail, zkoumala, jak tato důvěra ovlivňuje procesy uvnitř firem. Ukázalo se, že zatímco na organizační a environmentální úrovni nemají obchodní vztahy prakticky žádný vliv, pokud jde o technologické faktory, vzájemná důvěra je kritická. Jinými slovy: existující vztahy nemusejí být u obchodních partnerů dostatečně flexibilní na to,…

Číst více

22 Únor

SMART metoda: Jak správně definovat cíle

Kategorie Aktualita

V každém odvětví podnikání dříve nebo později (ale zpravidla dříve) musí nastat okamžik, kdy se stanoví cíle. Jednoduše se položí otázka: Čeho přesně chce vaše firma dosáhnout? Důraz přitom klademe, jak si záhy vysvětlíme, na slovo „přesně“. Ke správnému stanovení cílů se v praxi často setkáváme s tzv. SMART metodou. Mise vs. vize vs. cíle Ve světě strategického řízení se s pojmy jako mise, vize nebo cíle setkáváme běžně. Zatímco mise je obecné poslání vašeho podniku a vize je představení podnikatelského…

Číst více

10 Leden

3 bariéry digitální transformace v B2B a jak s nimi pracovat

Kategorie Aktualita

B2B marketingu není v Česku zdaleka věnována taková pozornost, jakou by si zasloužil. Postrádáme inspirativní případové studie a věděcký výzkum je takřka v prenatálním stadiu. Ačkoliv lze sledovat prvopočátky konstruktivní komunikace oponující businessu jako obvykle, po kvalitních studiích či výzkumech se stále musíme poohlížet v zahraničních zdrojích. Jedním z takových je i výzkum společnosti McKinsey, který potvrdil, že ze zkoumaných firem se čtvrtina dlouhodobě věnuje digitálním kanálům. A právě tato čtvrtina dokázala ve stejném období generovat až 5x větší růst…

Číst více

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Více informací