Domů / Aktuality / Stránka 4

Nejnovější články, eventy a reference na jednom místě

Tvoříme mosty v době digitálního darwinismu. Našim klientům pomáháme překlenout mezeru mezi tradiční obchodem a současnými možnostmi digitálního marketingu. Specializujeme se na firemní (B2B) trhy.

14 Duben

3 přístupy k sestavení podnikatelské strategie

Kategorie Aktualita

Výběr konceptu podnikatelské strategie pro konkrétní podmínky podniku by měl proběhnout v určité konkurenci. Strategie jako taková by měla být znázornitelná graficky. Například Porter ve své publikaci „Konkurenční strategie“ uvádí tzv. kolo konkurenční strategie. Osterwalder a Pygneur v knize „Tvorba business modelů“ přicházejí s plátnem podnikatelského modelu, na jehož vzniku se podílelo více než 500 profesionálů. Zvolit ale můžeme i klasický model 4P. Níže nahlédneme k jednotlivým přístupům. Kolo konkurenční strategie Kolo konkurenční strategie zkoumá možnosti, které firmě pomohou efektivněji konkurovat, a tím…

Číst více

14 Duben

Analýza poměrových ukazatelů

Kategorie Aktualita

Analýza poměrových ukazatelů je jedním z nejčastěji využívaných nástrojů finanční analýzy podniku. Metoda vychází z údajů uvedených v základních účetních výkazech, využívá tedy pouze veřejně dostupné informace. K tomu, aby byly analyzovány vzájemné vazby a souvislosti mezi ukazateli, je třeba jednotlivé položky výkazů uvést do vzájemných poměrů. Mezi základní poměrové ukazatele patří: a) ukazatele rentability, b) ukazatele aktivity, c) ukazatele zadluženosti, d) ukazatele likvidity. Ukazatele rentability Tyto ukazatele měří konečný efekt dosažený podnikatelskou činností k určitému vstupu, a to buď…

Číst více

14 Duben

Základy Twitteru pro firmy

Kategorie Aktualita

Procento marketérů, kteří považují Twitter za nejužitečnější sociální síť, roste. Procento marketérů, kteří považují Twitter za svůj hlavní nástroj, vzrostlo z 20 % v roce 2012 na 25 % v roce 2014, a dotahuje se tak na Facebook s 39 % (Useful Social Media, 2014). Je čím dál složitější ignorovat fakt, že Twitter má 271 miliónů aktivních uživatelů měsíčně, kteří vyprodukují na 500 miliónů tweetů denně. Cílem je najít si v tomto davu své publikum a získat si je. Existuje spousta společností, jako…

Číst více

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Více informací