Domů / Aktuality / Stránka 4

AUDIRO

AUDIRO je B2B magazín a konference zaměřená na digitální inovace v průmyslu – Automatizace, digitalizace, robotizace.

4 Srpen

7 ověřených taktik pro account-based marketing

Kategorie Aktualita

Jakou využíváte ve své marketingové strategii taktiku pro získávání nových klientů? Podlehli jste STDC či jiné trychtýřové metodice? Zdá se, že marketéři v B2B se v roce 2016 chtějí vrátit zpět ke kořenům a nemluví o ničem jiném než o account-based marketing strategii (ABM). Jedná se o metodu, na jejímž počátku stojí identifikace potenciálních zákazníků, zapojení klíčových osob a rozvíjení vztahů s nimi do té míry, že se stanou advokáty značky. Zní to celkem logicky a přirozeně. Přesto mnozí marketéři označují ABM…

Číst více

24 Červenec

Marketingový plán 101 [šablona ke stažení]

Kategorie Aktualita

Marketingový plán je jedním z nejdůležitějších strategických dokumentů podniku. Přesto se s ním v písemné podobě ve firmách setkáváme jen zřídka. Abychom mohli sestavit marketingový plán, musíme nejdříve porozumět podnikatelskému modelu firmy. Zjednodušeně potřebujeme vědět, jak podnik plní svoji funkci (např. tvoří zisk). Majitelé podniků, manažeři či zaměstnanci samozřejmě podvědomě tuší, jak podnik vytváří hodnoty. Málokdy je ale podnikatelský model převeden do písemné podoby tak, abychom se k němu mohli pravidelně vracet, Mezi nejrozšířenější metodiky patří klasický marketingový mix 4P (7P, 7C)…

Číst více

16 Červenec

5 faktorů, kterými lze měřit konkurenční sílu

Kategorie Aktualita

Porterův pětifaktorový model konkurenčního prostředí je často využívaným nástrojem analýzy mezoprostředí (neboli oborového okolí) podniku. Vychází totiž z předpokladu, že strategická pozice podniku působí v určitém odvětví. Zde se podniky snaží determinovat svou konkurenceschopnost prostřednictvím měření konkurenční síly. Pozice podniku je pak určena působením těchto pěti základních činitelů: konkurenční rivalita v odvětví, hrozba vstupu do odvětví, vyjednávací síla zákazníků, vyjednávací síla dodavatelů, hrozba substitutů. Proč měřit konkurenční sílu? Výstupem Porterovy analýzy by měla být identifikace nejen potenciálních hrozeb (např. vstup…

Číst více

10 Červenec

Jak vytvořit model hodnotové nabídky

Kategorie Aktualita

Ať už sbíráme data k vytvoření zákaznických person, či chceme analyzovat aktuální potřeby zákazníků, můžeme využít model hodnotové nabídky. Jedná se o nástroj, který nám pomáhá porozumět, jak vytvářet produkty a služby, o které mají zákazníci skutečně zájem. Koncepce navazuje na tvorbu podnikatelských modelů autorů Osterwaldera a Pygneura (2012) a detailněji popisuje stavební prvky hodnotové nabídky a profilu zákazníka. Profil koncového uživatele Model hodnotové nabídky má dvě strany. Profil zákazníka pomáhá lépe porozumět jeho potřebám. Mapa hodnot oproti tomu popisuje způsob, jak…

Číst více

10 Červenec

Jak vytvořit model hodnotové nabídky

Kategorie Aktualita

Ať už sbíráme data k vytvoření zákaznických person, či chceme analyzovat aktuální potřeby zákazníků, můžeme využít model hodnotové nabídky. Jedná se o nástroj, který nám pomáhá porozumět, jak vytvářet produkty a služby, o které mají zákazníci skutečně zájem. Koncepce navazuje na tvorbu podnikatelských modelů autorů Osterwaldera a Pygneura (2012) a detailněji popisuje stavební prvky hodnotové nabídky a profilu zákazníka. Profil koncového uživatele Model hodnotové nabídky má dvě strany. Profil zákazníka pomáhá lépe porozumět jeho potřebám. Mapa hodnot oproti tomu popisuje způsob, jak…

Číst více

21 Červen

9 tipů, které by firmy měly na Twitteru využívat

Kategorie Aktualita

Mnoho firem slaví na Twitteru veliký úspěch, a přitom se nijak neliší od té vaší. Neděje se tak náhodou. Jejich marketéři investovali čas do tvorby vizuálně atraktivní stránky, a Twitter se tak stál nedílnou součástí jejich marketingového mixu. Pokud jste si již pročetli základy Twitteru pro firmy, níže naleznete několik dalších tipů, jak využít Twitter na maximum. Prezentujte svoji firmu jako myšlenkového vůdce Pokud máte zaměstnance, kteří jsou považováni za experty v oboru, věnujte jim na Twitteru pozornost, ať už se jedná o jejich…

Číst více

19 Červen

DMEXCO – Digital Marketing Exhibition and Conference 2016

Kategorie Aktualita

Minulý týden jsem v rámci zahraniční výpravy navštívil veletrh a konferenci DMEXCO věnující se digitálnímu marketingu. Konference se konala v areálu výstaviště v německém Kolíně nad Rýnem. V tomto městě jsem strávil podstatnou část minulého roku, a proto jsem se vracel velice rád. Kterého marketéra by totiž nezaujalo na 1 010 vystavovatelů v 5 halách, 570 speakerů a 50 700 návštěvníků… Uff, bylo to velké. DMEXCO Cílem mé návštěvy bylo setkat se společnostmi z oblasti softwaru pro Marketing Automation, kterému se…

Číst více

17 Červen

Jak vytvořit zákaznické persony pro vaši firmu

Kategorie Aktualita

Persony jsou fiktivní zobecnění vašich ideálních zákazníků. Napomáhají hlubšímu porozumění, a zjednodušují tak proces tvorby obsahu dle specifických potřeb či chování zákaznických skupin. Vnímáte rozdíly mezi svými zákazníky? Co třeba koncoví uživatelé a zprostředkovatelé. Nebo např. rozdíly ve firemní hierarchii? Selský rozum vám napoví, že ředitel společnosti očekává jiné sdělení než liniový manažer. Tvorbě zákaznických person je důležité se věnovat na začátku každého podnikání či na počátku tvorby obsahové strategie pro nového klienta. Jedině tak lze zaručit, že se ten…

Číst více

11 Červen

Jak v B2B marketingu získat nové kontakty i bez veletrhu

Kategorie Aktualita

Na firemních trzích jsou za dva hlavní marketingové cíle považovány rozvoj vztahů se zákazníky a získávání nových kontaktů. Právě druhému případu je věnována čím dál větší pozornost. Donedávna platilo, že nejlepším způsobem, jak získat nové kontakty na potenciální zákazníky, je aktivní účast na veletrhu. Firma má příležitost se předvést, získá osobní kontakt s klientem, vizitku a někdy dokonce i nezávaznou poptávku. Několikadenní akci jsou věnovány měsíce příprav a statisícové rozpočty. Firmy ale dobře ví, že se jim to vyplatí. Jde…

Číst více

5 Červen

Jak v 9 krocích vytvořit podnikatelský model

Kategorie Aktualita

Začátky u nových firem či agentur, které se snaží pochopit podnikání klienta, jsou spojeny s vytvořením podnikatelského plánu či strategie. Metodika sestavení takové strategie však bývá dána pouze historickou zvyklostí. Její obsah není pevně vymezen dle zavedeného „podnikatelského modelu“, který by byl schopen popsat, jak chce firma vytvářet hodnoty nebo měřit efektivitu své činnosti. Právě pro tyto případy je vhodné použít nástroj Schéma podnikatelského modelu. Schéma podnikatelského modelu představuje základní princip, jak firma vytváří, předává a získává hodnotu. Podobně jako…

Číst více

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Více informací