Domů / Aktuality / Stránka 3

Nejnovější články, eventy a reference na jednom místě

Tvoříme mosty v době digitálního darwinismu. Našim klientům pomáháme překlenout mezeru mezi tradiční obchodem a současnými možnostmi digitálního marketingu. Specializujeme se na firemní (B2B) trhy.

19 Červen

DMEXCO – Digital Marketing Exhibition and Conference 2016

Kategorie Aktualita

Minulý týden jsem v rámci zahraniční výpravy navštívil veletrh a konferenci DMEXCO věnující se digitálnímu marketingu. Konference se konala v areálu výstaviště v německém Kolíně nad Rýnem. V tomto městě jsem strávil podstatnou část minulého roku, a proto jsem se vracel velice rád. Kterého marketéra by totiž nezaujalo na 1 010 vystavovatelů v 5 halách, 570 speakerů a 50 700 návštěvníků… Uff, bylo to velké. DMEXCO Cílem mé návštěvy bylo setkat se společnostmi z oblasti softwaru pro Marketing Automation, kterému se…

Číst více

17 Červen

Jak vytvořit zákaznické persony pro vaši firmu

Kategorie Aktualita

Persony jsou fiktivní zobecnění vašich ideálních zákazníků. Napomáhají hlubšímu porozumění, a zjednodušují tak proces tvorby obsahu dle specifických potřeb či chování zákaznických skupin. Vnímáte rozdíly mezi svými zákazníky? Co třeba koncoví uživatelé a zprostředkovatelé. Nebo např. rozdíly ve firemní hierarchii? Selský rozum vám napoví, že ředitel společnosti očekává jiné sdělení než liniový manažer. Tvorbě zákaznických person je důležité se věnovat na začátku každého podnikání či na počátku tvorby obsahové strategie pro nového klienta. Jedině tak lze zaručit, že se ten…

Číst více

11 Červen

Jak v B2B marketingu získat nové kontakty i bez veletrhu

Kategorie Aktualita

Na firemních trzích jsou za dva hlavní marketingové cíle považovány rozvoj vztahů se zákazníky a získávání nových kontaktů. Právě druhému případu je věnována čím dál větší pozornost. Donedávna platilo, že nejlepším způsobem, jak získat nové kontakty na potenciální zákazníky, je aktivní účast na veletrhu. Firma má příležitost se předvést, získá osobní kontakt s klientem, vizitku a někdy dokonce i nezávaznou poptávku. Několikadenní akci jsou věnovány měsíce příprav a statisícové rozpočty. Firmy ale dobře ví, že se jim to vyplatí. Jde…

Číst více

5 Červen

Jak v 9 krocích vytvořit podnikatelský model

Kategorie Aktualita

Začátky u nových firem či agentur, které se snaží pochopit podnikání klienta, jsou spojeny s vytvořením podnikatelského plánu či strategie. Metodika sestavení takové strategie však bývá dána pouze historickou zvyklostí. Její obsah není pevně vymezen dle zavedeného „podnikatelského modelu“, který by byl schopen popsat, jak chce firma vytvářet hodnoty nebo měřit efektivitu své činnosti. Právě pro tyto případy je vhodné použít nástroj Schéma podnikatelského modelu. Schéma podnikatelského modelu představuje základní princip, jak firma vytváří, předává a získává hodnotu. Podobně jako…

Číst více

17 Duben

10 tipů pro firmy, které chtějí využít LinkedIn naplno

Kategorie Aktualita

LinkedIn už dávno není jen sociální síť pro uchazeče o zaměstnání a lovce hlav. Za posledních několik let se vyvinul v mohutnou platformu pro získávání nových kontaktů. Nástroje jako publisher nebo skupiny se mohou stát velice šikovnými pomocníky pro ty, kteří chtějí ze své firemní stránky získat co nejvíce. S tolika skvělými funkcemi však může být používání LinkedInu matoucí. Na následujících řádcích si popíšeme 10 věcí, které by podniky měly dělat, aby o nich bylo slyšet, zaujaly profesionální veřejnost a…

Číst více

17 Duben

Pilíře strategického řízení: od vizí a mise po cíle

Kategorie Aktualita

Každý podnik byl založen a existuje proto, aby naplňoval určité poslání – výrobu či poskytování služeb svým zákazníkům. Toto poslání (mise) koresponduje se základními představami (vizí) zakladatelů podniku. U firem na průmyslově vyspělém Západě je zcela běžné, že mise firmy je v hutné podobě vyjádřena písemnou formou. Ta je nutným předpokladem pro tvorbu strategických dokumentů, ať už se jedná o obchodní strategii, či marketingový plán. Stanovte si vizi Vize je veřejné prohlášeni o záměru zakladatele, tedy proč společnost existuje. Je to doslova…

Číst více

17 Duben

Co je to Gantt diagram a jak s ním pracovat

Kategorie Aktualita

The importance of anchor text with respect to a linking strategy cannot be overstated. Back-links are a huge part of the search engine algorithm. When initiating a linking campaign, it is vital that external sites link using the appropriate keywords and terms in the anchor text. Almost always, linking candidates will use the company name as anchor text. This does not provide any type of description of the target company’s products or services. Sure, it may be great for branding purposes, but…

Číst více

17 Duben

Literature revue: Inspirace

Kategorie Aktualita

Níže naleznete nejčastěji citované zdroje literatury, studií nebo výzkumů: Vědecké články a studie ABRELL, Thomas, Matti PIHLAJAMAA, Laura KANTO, Jan VOM BROCKE a Falk UEBERNICKEL, 2016. The role of users and customers in digital innovation: Insights from B2B manufacturing firms. Information & Management [online]. 4., 53(3), Information Technology and Innovation: Drivers, Challenges and Impacts, 324–335. ISSN 0378-7206. Dostupné z: doi:10.1016/j.im.2015.12.005 ALDERSON, W., & COX, R., 1948. Towards a theory of marketing. Journal of Marketing, 13(2), 137–152. ALSAAD, Abdallah K. H., Rosli MOHAMAD…

Číst více

14 Duben

3 přístupy k sestavení podnikatelské strategie

Kategorie Aktualita

Výběr konceptu podnikatelské strategie pro konkrétní podmínky podniku by měl proběhnout v určité konkurenci. Strategie jako taková by měla být znázornitelná graficky. Například Porter ve své publikaci „Konkurenční strategie“ uvádí tzv. kolo konkurenční strategie. Osterwalder a Pygneur v knize „Tvorba business modelů“ přicházejí s plátnem podnikatelského modelu, na jehož vzniku se podílelo více než 500 profesionálů. Zvolit ale můžeme i klasický model 4P. Níže nahlédneme k jednotlivým přístupům. Kolo konkurenční strategie Kolo konkurenční strategie zkoumá možnosti, které firmě pomohou efektivněji konkurovat, a tím…

Číst více

14 Duben

Analýza poměrových ukazatelů

Kategorie Aktualita

Analýza poměrových ukazatelů je jedním z nejčastěji využívaných nástrojů finanční analýzy podniku. Metoda vychází z údajů uvedených v základních účetních výkazech, využívá tedy pouze veřejně dostupné informace. K tomu, aby byly analyzovány vzájemné vazby a souvislosti mezi ukazateli, je třeba jednotlivé položky výkazů uvést do vzájemných poměrů. Mezi základní poměrové ukazatele patří: a) ukazatele rentability, b) ukazatele aktivity, c) ukazatele zadluženosti, d) ukazatele likvidity. Ukazatele rentability Tyto ukazatele měří konečný efekt dosažený podnikatelskou činností k určitému vstupu, a to buď…

Číst více

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Více informací