Domů / Aktuality / Stránka 3

AUDIRO

AUDIRO je B2B magazín a konference zaměřená na digitální inovace v průmyslu – Automatizace, digitalizace, robotizace.

24 Březen

Chcete si usnadnit řízení projektu? Zkuste Ganttův diagram

Kategorie Aktualita

Představte si následující situaci: Vlastníte malou výrobní halu a dostanete poptávku na specifický produkt. Stanovíte si reálnou dobu, která uplyne od této poptávky do okamžiku předání hotového produktu, a začnete plánovat. Bude potřeba provést prvotní průzkum a studie, vypracovat detailní analýzu, odevzdat návrh ke schválení, vyrobit prototyp, otestovat jej, vyrobit finální produkt a předat jej zákazníkovi. Jak se v těchto činnostech neztratit a jak udržet jejich posloupnost? Může vám k tomu pomoci Ganttův diagram. Historické okénko aneb Když Adamiecki a…

Číst více

13 Březen

Zmírňující role důvěry v adopci B2B e-commerce řešení

Kategorie Aktualita

To, že jsou vztahy a důvěra mezi obchodními partnery důležité, je známý fakt. Platí to ve všech odvětvích obchodu, B2B e-commerce nevyjímaje. Jordánská studie, kterou v roce 2016 provedli Abdallah Alsaad, Rosli Mohamad a Noor Azizi Ismail, zkoumala, jak tato důvěra ovlivňuje procesy uvnitř firem. Ukázalo se, že zatímco na organizační a environmentální úrovni nemají obchodní vztahy prakticky žádný vliv, pokud jde o technologické faktory, vzájemná důvěra je kritická. Jinými slovy: existující vztahy nemusejí být u obchodních partnerů dostatečně flexibilní na to,…

Číst více

22 Únor

SMART metoda: Jak správně definovat cíle

Kategorie Aktualita

V každém odvětví podnikání dříve nebo později (ale zpravidla dříve) musí nastat okamžik, kdy se stanoví cíle. Jednoduše se položí otázka: Čeho přesně chce vaše firma dosáhnout? Důraz přitom klademe, jak si záhy vysvětlíme, na slovo „přesně“. Ke správnému stanovení cílů se v praxi často setkáváme s tzv. SMART metodou. Mise vs. vize vs. cíle Ve světě strategického řízení se s pojmy jako mise, vize nebo cíle setkáváme běžně. Zatímco mise je obecné poslání vašeho podniku a vize je představení podnikatelského…

Číst více

10 Leden

3 bariéry digitální transformace v B2B a jak s nimi pracovat

Kategorie Aktualita

B2B marketingu není v Česku zdaleka věnována taková pozornost, jakou by si zasloužil. Postrádáme inspirativní případové studie a věděcký výzkum je takřka v prenatálním stadiu. Ačkoliv lze sledovat prvopočátky konstruktivní komunikace oponující businessu jako obvykle, po kvalitních studiích či výzkumech se stále musíme poohlížet v zahraničních zdrojích. Jedním z takových je i výzkum společnosti McKinsey, který potvrdil, že ze zkoumaných firem se čtvrtina dlouhodobě věnuje digitálním kanálům. A právě tato čtvrtina dokázala ve stejném období generovat až 5x větší růst…

Číst více

23 Prosinec

[B2B Marketing] Jsou leady to jediné, co potřebujeme?

Kategorie Aktualita

Před nedávnem jsem měl příležitost přednášet o digitálním darwinismu v B2B marketingu. Stalo se tak na konferenci Barcamp 2016 v Ostravě, kterou spolupořádaly společnosti Shopsys a Moravio. V moři e-commerce témat jsem se snažil rozčeřit vody pohledem marketéra, který se zabývá firemními trhy. Nyní bych se chtěl podělit o klíčové myšlenky prezentace, o kterých se rozepisuji níže a také v druhé části článku. Když jsem před lety začal pracovat v tradiční strojírenské firmě, marketing měl dva hlavní úkoly: perfektně připravit…

Číst více

18 Listopad

Začlenění marketingové automatizace do rámce B2B obsahového marketingu

Kategorie Aktualita

Marketingová automatizace se pomalu, ale jistě stává součástí obchodních strategií. Díky vzrůstajícímu vlivu digitálních nástrojů dochází totiž v nákupním chování zákazníků v B2B segmentu k zásadnímu posunu. Nedávná studie více než 1 400 zákazníků v B2B segmentu odhalila, že nakupující se ve velké míře spoléhají na informační zdroje dostupné na internetu, a tím dokončí nákupní proces téměř ze 60 % ještě před tím, než kontaktují prodejce (Adamson, Dixon, & Toman, 2012). Tato aktivní role, kterou sehrávají nakupující při vyhledávání a hodnocení informací…

Číst více

22 Říjen

Současný stav marketingové komunikace na B2B trzích

Kategorie Aktualita

Vzrůstající důležitost internetu při nákupním rozhodování zákazníků v B2B segmentu motivuje prodejce k tvorbě digitálního obsahu, který vede k získávání potenciálních kontaktů na zákazníky. Tento trend je v současné době označován jako obsahový marketing. Ačkoliv byl kreativní obsah součástí marketingu od nepaměti (ve formě plakátů, rádiových či televizních reklam), v současném kontextu marketingové komunikace v online prostředí představuje obsahový marketing nástroj pro distribuci časově a kontextově relevantních informací, které vedou k interakci prodejce a zákazníka v reálném čase. Současný stav…

Číst více

28 Září

Další porce zápisků z konference DMEXCO

Kategorie Aktualita

V rámci své zahraniční návštěvy jsem před pár týdny navštívil Kolín nad Rýnem a tamější konferenci DMEXCO věnující se digitálnímu marketingu. Své postřehy jsem sepsal do příspěvku, ale dělo se toho tolik, že jsem se rozhodl jej rozdělit na dva díly. Co tedy ještě stálo za pozornost? The Age of Brand, Agency & Customer Collaboration (Forbes) 14. 9. 2016, 12:00, Yorick Astier, EMEA Sales Leader, Oracle Marketing Cloud Yorick představil studii, kterou Oracle zkoumal společně s magazínem Forbes a v níž…

Číst více

4 Srpen

7 ověřených taktik pro account-based marketing

Kategorie Aktualita

Jakou využíváte ve své marketingové strategii taktiku pro získávání nových klientů? Podlehli jste STDC či jiné trychtýřové metodice? Zdá se, že marketéři v B2B se v roce 2016 chtějí vrátit zpět ke kořenům a nemluví o ničem jiném než o account-based marketing strategii (ABM). Jedná se o metodu, na jejímž počátku stojí identifikace potenciálních zákazníků, zapojení klíčových osob a rozvíjení vztahů s nimi do té míry, že se stanou advokáty značky. Zní to celkem logicky a přirozeně. Přesto mnozí marketéři označují ABM…

Číst více

24 Červenec

Marketingový plán 101 [šablona ke stažení]

Kategorie Aktualita

Marketingový plán je jedním z nejdůležitějších strategických dokumentů podniku. Přesto se s ním v písemné podobě ve firmách setkáváme jen zřídka. Abychom mohli sestavit marketingový plán, musíme nejdříve porozumět podnikatelskému modelu firmy. Zjednodušeně potřebujeme vědět, jak podnik plní svoji funkci (např. tvoří zisk). Majitelé podniků, manažeři či zaměstnanci samozřejmě podvědomě tuší, jak podnik vytváří hodnoty. Málokdy je ale podnikatelský model převeden do písemné podoby tak, abychom se k němu mohli pravidelně vracet, Mezi nejrozšířenější metodiky patří klasický marketingový mix 4P (7P, 7C)…

Číst více

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Více informací