Domů / Aktuality / Automatizace, digitalizace, robotizace… odborný seminář AUDIRO 2019 na konci listopadu v Ostravě!

Automatizace, digitalizace, robotizace… odborný seminář AUDIRO 2019 na konci listopadu v Ostravě!

Kategorie článku

Aktualita

Autor

Publikováno

15.10.2019

Katedra podnikohospodářská Ekonomická fakulta VŠB – Technická univerzita Ostrava, firma FISTRO digital s. r. o. a Moravskoslezské inovační centrum Ostrava pořádá jednodenní odborný seminář AUDIRO 2019.

Seminář o digitalizaci a jejím využití ve firmách. Seminář se bude zabývat zkušenostmi se zaváděním digitalizace, automatizace a robotizace do podnikových procesů.

Událost se bude konat 28. 11. 2019 od 8:30 hod v Moravskoslezském inovačním centru Ostrava.


Základní informace 

Cíl odborného semináře

Pokračování v odborném dialogu s podnikovou praxí a výměna zkušeností se zaváděním digitálních nástrojů do podnikových procesů.

Termín konání

Čtvrtek 28. listopadu 2019

Místo konání

Moravskoslezské inovační centrum Ostrava.

Přednášející firmy

FISTRO digital, Raynet, PRESENTIGO, ApuTime, MSIC, EkF VŠB

Garanti odborného semináře

Doc. Ing. Jindra Peterková, Ph.D. – vedoucí katedry podnikohospodářské EKF, VŠB-TUO

Ing. Filip Štroch – jednatel společnosti FISTRO digital s. r. o.

Ing. Martin Jurek –  Project Developer MSIC

Termín registrace

Do 24. 11. 2019

Účastnický poplatek

Účastnický poplatek činí 700 Kč. Cena zahrnuje oběd, občerstvení a ostatní náklady na uspořádání semináře. Účastnický poplatek je třeba uhradit bankovním převodem.

Bankovní spojení

Adresa: Nadační fond Karla Engliše, se sídlem Sokolská třída 33, 702 00 Ostrava 1

Název banky: Komerční banka, a. s., pobočka Ostrava

Číslo účtu: 83239761/0100

Variabilní symbol: jako variabilní symbol uveďte své příjmení, jinak nebude možné Vaši platbu prokázat.

Specifický symbol: 152

Termín úhrady účastnického poplatku

Do 26. 11. 2019


Program semináře Audiro 2019

Zkušenosti se zaváděním digitalizace, automatizace, robotizace do podnikových procesů

8:30 – 9:00      Registrace

9:00 – 10:30     Zahájení semináře

Dopolední blok semináře k tématům

      • Zhodnocení stavu zavádění digitálních nástrojů v podnicích v ČR
      • Nástroje podpory MSIC při zavádění digitálních nástrojů v podnicích
      • Zohlednění digitalizace v podnikání v rámci výuky

10:30 – 10:45     Přestávka na kávu

10:45 – 12:15     Zkušenosti se zaváděním digitálních nástrojů – odborná vystoupení k tématům

      • Snížení provozních nákladů pomocí chytré propojené montáže
      • Jak na digitální dvojče?
      • Nové způsoby získávání zákazníků pomocí digitálních nástrojů
      • Diskuse

12:30 -13:15      Oběd

13:15 – 14:45    Zkušenosti se zaváděním digitálních nástrojů

Odpolední blok semináře k tématům

      • Jak zvyšovat výkonnost týmu a dodělávat projekty včas díky AI
      • Produktová prezentace 4.0
      • Jak si při řízení obchodu udržet čistou hlavu – Digitalizace v prodeji
      • Diskuse

14:45 – 15:00    Zhodnocení semináře a navržení možností další spolupráce

15:00 – 15:30    Odpolední káva, prostor pro individuální konzultace

15:30     Zakončení semináře

 


Registrace na seminář a další informace

  • Svou přihlášku vyplníte na webu EKF VŠB pod tímto odkazem, případně nám napište na adela@fistro.cz
  • Stáhněte si propozice k odbornému semináři k vytisknutí (třeba pro Vašeho šéfa)
  • Zjistěte více informací na Linkedin nebo facebookové události

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Více informací