Domů / Aktuality / 9 tipů, které by firmy měly na Twitteru využívat

9 tipů, které by firmy měly na Twitteru využívat

Kategorie článku

Aktualita

Autor

Fištrón

Publikováno

21.06.2016

Mnoho firem slaví na Twitteru veliký úspěch, a přitom se nijak neliší od té vaší. Neděje se tak náhodou. Jejich marketéři investovali čas do tvorby vizuálně atraktivní stránky, a Twitter se tak stál nedílnou součástí jejich marketingového mixu. Pokud jste si již pročetli základy Twitteru pro firmy, níže naleznete několik dalších tipů, jak využít Twitter na maximum.

Prezentujte svoji firmu jako myšlenkového vůdce

Pokud máte zaměstnance, kteří jsou považováni za experty v oboru, věnujte jim na Twitteru pozornost, ať už se jedná o jejich publikovaný článek, přednášku či ocenění. Tweetujte linky k aktuálnímu dění ve vašem průmyslu. Ukazujete tím, že máte přehled a víte, co se děje za dveřmi vaší kanceláře. Sdílejte obsah, díky kterému budete vypadat moudře a propojeně. Publikování příspěvku na cizím blogu je skvělým způsobem, jak získat zdarma publicitu a prezentovat se jako myšlenkový vůdce.

Zapojte své publikum

Twitter nebyl zamýšlen jako jednohlasný megafon. Jedná se o oboustrannou komunikaci. Časy, kdy jste tweetli jen link k vašemu obsahu, jsou pryč. Pokud vás někdo na Twitteru zmíní, v dobrém i zlém, je třeba v reálném čase reagovat. Pro vás je to příležitost ukázat, že za tweety stojí člověk a že máte zájem. Extra body pak můžete získat za autenticitu.

Dejte své značce osobnost

Nikdo nechce číst suché mechanické tweety. Probuďte ve své značce osobnost a dejte jí hlas. Pokud se vašemu účtu věnuje několik různých lidí, ověřte si, že jsou seznámeni s brand archetypem společnosti a že jejich hlas je konzistentní.

Navigujte publikum ke svému obsahu

Pokud prostřednictvím Twitteru nenavádíte publikum ke svému obsahu, skutečně vám pravý potenciál uniká. Můžete sdílet jeden a ten samý obsah několikrát tím, že změníte znění tweetu. Vyzkoušejte například hashtag #ICYMI (in case you missed it) na recyklované příspěvky, aby lidé věděli, že nejsou nové.

Sledujte svou konkurenci

Sledovat příspěvky vaší konkurence na Twitteru je jako dostat volný lístek k nahlédnutí do jejího marketingového plánu, tak proč toho nevyužít? Firmy sdílejí odkazy ke svým posledním tiskovým prohlášením, e-bookům, článkům, akvizicím či produktovým novinkám. Mimo jiné můžete také sledovat, co si lidé, followeři vaší konkurence, o této firmě myslí, na co a jak reagují.

Používejte 120 znaků a méně

Není nic více frustrujícího než snažit se retweetnout příspěvek, který využil všech 140 znaků povolených Twitterem. Uvědomme si, že pokud retweetujeme, k příspěvku se automaticky přidává RT, mezera a označení. Udržujte své tweety na hranici 120 znaků, a zvýšíte tak možnost, že váš příspěvek bude retweetován.

Nemluvte jen o sobě

Všichni si uvědomujeme důležitost vaší společnosti a jejích produktů. Netweetujte ale bezhlavě jen o sobě. Vaše twitterová stránka by měla vyprávět příběh. Buďte si jisti, že není pouze o vás.

Zmiňte se o svých zákaznících

Každému udělá radost, pokud se o něm veřejně pochvalně zmíníte. Platí to i pro vaše zákazníky a partnery. Pokud některý z nich publikuje zajímavou práci či přednáší na konferenci, dopřejte mu zmínku, zvláště pokud to má co do činění s vaším podnikáním.

Připněte důležitý tweet

Pokud disponujete takovým tweetem, který s vašimi fanoušky rezonuje nebo který by neměli návštěvníci vaší stránky přehlédnout, můžete jej připnout jako první tweet na vašem profilu. Stačí kliknout na tři tečky ve spodní části tweetu a vybrat možnost „Pin it to your page“. Pak už stačí jen aktualizovat stránku a je hotovo.

Nyní už víte, které základní kroky vedou k úspěšné prezentaci vaší firmy na Twitteru. Nezapomeňte, že na sociálních sítích jde především o komunikaci. Čím více přispíváte, tím více dostanete. O tom, jak znásobit úspěch na Twitteru díky inzerci, si povíme zase jindy. Prozatím si stáhněte e-book, jak na sociální sítě pro firmy.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Více informací