Domů / Služby / SaaS & Start-up B2B marketing

SaaS & Start-up B2B marketing

Nezáleží, zda-li jste nový start-up nebo již etablovaná SaaS platforma, pomůžeme Vám dosáhnout rapidního růstu uživatelské základny a zajistíme, aby vaše aplikace byla používána dlouhodobě.

Víme, co dělat, když chcete, aby Váš start-up začal exponenciálně růst

Růst uživatelské základny: Pomocí pokročilých analytických nástrojů pomůžeme zvýšit počet aktivních uživatelů vašeho SaaS produktu.

Studie konkurence a pozice na trhu: Analyzujeme konkurenci a pomůžeme vám nejen najít USP, ale taky způsob, jak ho dostat k největšímu počtu potenciálních uživatelů.

Kvalitní obsah a lead generation: Pomůžeme s tvorbou jedinečného obsahu, který osloví jak cold outreach publikum, tak pomůže s CLV a Churnem u stávajících zákazníků.

Marketing pro SaaS (Software as a Service) a start-upy v B2B prostředí má několik specifických vlastností a výzev, které vyžadují zvláštní pozornost a strategii. Ve FISTRU s nimi máme letité zkušenosti a nedovolili bychom si opominout:

  1. Zapojení uživatelů od začátku: U SaaS produktů je důležité, aby uživatelé rychle viděli hodnotu produktu. To znamená, že marketing by měl být zaměřen na vytvoření zajímavého a informativního obsahu, který ukazuje, jak produkt řeší konkrétní problémy zákazníků, a na vytvoření uživatelských zkušeností, které jsou intuitivní a snadno použitelné.
  2. Zákaznická segmentace: B2B SaaS produkty často oslovují různé vertikály a odvětví. Důležité je provést pečlivou segmentaci zákazníků a vytvořit personalizované kampaně pro každou cílovou skupinu.
  3. Dlouhodobý vztah a zákaznická péče: Start-upy a SaaS firmy by měly klást důraz na udržení dlouhodobých vztahů se zákazníky. To zahrnuje pravidelnou komunikaci, podporu a zákaznickou péči. Prodloužený model předplatného SaaS závisí na tom, aby zákazníci zůstali spokojení a věrni.
  4. Zákaznické recenze a doporučení: Pozitivní zákaznické recenze a doporučení mohou hrát klíčovou roli při nákupním rozhodování v B2B SaaS prostředí. Firma by měla aktivně žádat spokojené zákazníky o recenze a doporučení.
  5. Vývoj produktu a feedback od zákazníků: SaaS start-upy často pracují na neustálém vývoji produktu. Je důležité být otevřeným pro zpětnou vazbu od zákazníků a pružně reagovat na jejich potřeby a připomínky.
  6. Závislost na obsahu a edukaci: SaaS marketing by měl být silně založen na obsahu. Tvoření informačního obsahu, jako jsou blogy, whitepapery a webové semináře, může pomoci při edukaci potenciálních zákazníků a vytvoření důvěry v produkt.
  7. Testování a optimalizace: Pro SaaS a start-upy je důležité neustále testovat a optimalizovat marketingové kampaně. To zahrnuje A/B testování e-mailů, webových stránek a reklamních kampaní.
  8. Zákaznický onboarding: Zážitek nových zákazníků (onboarding) hraje klíčovou roli v udržení zákazníků. Zajistěte, aby onboarding proces byl hladký a efektivní.
  9. Získávání investic: Pro start-upy je získání finančních prostředků a investic důležitým aspektem růstu. Marketing hraje velmi důležitou roli při získávání pozornosti investorů.

V B2B SaaS a start-up prostředí je klíčové být agilní, rychle se učit z dat a zkušeností a pružně reagovat na změny v trhu a potřeby zákazníků. Důvěra, kvalita produktu a silná komunikace jsou také klíčové pro úspěšný růst.

  • S kterými SaaS a Start-upy jste v minulosti spolupracovali?

    V našem portfolio jsou firmy jako Raynet CRM, Virtuloc, Presentigo, Disivo, YesElf, Aputime, EmailListVerify, WarmUpInbox, HealthyLongevity Guide a mnoho dalších. Ve všech jsme si vyzkoušeli, jaké to je od samotného počátku, přes investice, rozšiřování týmu po expanzi i prodej. Start-upy nás rozhodně baví a víme, že težít se dá ze zkušeností dobých i špatných. You either grow or Learn.

  • Máte zkušenosti s rapidním růstem uživatelské báze na zahraničních trzích?

    Ano, zaměřovali jsme se na velké lead generation kampaně v USA. S HLG jsme se dostali z nuly na 50 000 uživatelů během 10 měsíců. S Presentigem jsme byli schopni v západní Evropě generovat 20-30 qualified leadů denně. S YesElfem jsme akvírovali top corporate accounty z Fortune500.

  • Máte zkušenosti s user adoption?

    Baví nás Start-upy, které jsou skutečně užitečné a nejdou si jen pro investici vymazleným pitch deckem. K tomu je třeba, aby zákazníci aplikaci skutečně používali. Zaměřujeme se proto nejen na lead generation kampaně, ale použiváme pokročilé analytické nástroje pro user adoption, abychom zjistili, kolik uživatelů aplikaci skutěčně používá, kde jsou úzká místa a jak používání aplikace mezi uživateli co nejvíce rozšířit. Věříme, že toto je jediná cesta pro skutečně trvalý růst jakéhokoli start-upu nebo aplikace.

Pojďme se pobavit o Vašem projektu

Kontaktujte nás

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Více informací