
Díky STANOVENÝM CÍLŮM A ÚKOLŮM budete mít přehled o tom, na čem Váš marketingový tým pracuje a kam směřuje.

Perfektně PROMYŠLENÁ STRATEGIE, kterou stačí už jen realizovat. Jádrem vašeho plánu bude časový harmonogram plnění úkolů.

SDÍLEJTE mediální plán se všemi spolupracovníky. Získají jednotlivým kampaním přehled o termínech, ve kterých musí připravit obsah.
-
Zhodnocení současného stavu
Podíváme se na Vaše marketingové aktivity a zhodnotíme současný stav pomocí vybraných analýz. Projdeme si stanovené cíle a vyhodnotíme jejich plnění.Z pohledu externího prostředí provedeme potřebné analýzy s klíčovými osobnostmi podniku a identifikujeme faktory ovlivňující Vaši konkurenceschopnost. Obdobně analyzujeme interní procesy, zejména z pohledu marketingových aktivit a obchodní strategie, a výsledná zjištění použijeme pro generování alternativních strategií k dosažení cílů.
-
Stanovení cílů a dílčích úkolů
Na základě provedených analýz vytvoříme strategie na příští období, které přetvoříme do SMART cílů. Z těchto cílů odůvodníme dílčí úkoly se stanoveným termínem a zodpovědností.Pro stanovené cíle sestavíme časový harmonogram splnění, rozpočet a odpovědnou osobu. Díky tomu budete mít kdykoliv k dispozici podrobný přehled o tom, na čem Váš marketing aktuálně pracuje. Zajistíme pravidelný reporting dosahovaných cílů, díky kterému budete konečně moci hodnotit činnosti Vašeho marketingu v čase.
-
Vytvoření časového harmonogramu
Veškeré zjištěné výsledky a stanovené cíle převedeme do přehledného dokumentu – Marketingového plánu – jehož jádrem bude časový harmonogram plnění úkolů. Vždy tak budete mít přehled na čem Vás marketing pracuje a kam směřuje.
-
Mediální plán
Mít perfektně promyšlenou digitální strategii ještě samo o sobě není předpokladem úspěchu. Důležité je konat. Pracovníci marketingu potřebují přesnou informaci o tom, který obsah by měli publikovat vhodnými kanály, ve vhodný čas, těm správným lidem. Díky mediálnímu plánu máte k dispozici přehledný itinerář publikování den po dni, týden po týdnu. Nikdy už se tak nestane, že byste plánovanou kampaň nestihli včas vypustit, či se na ni nestihli připravit. Díky mediálnímu plánu dokážete přichystat kampaně v předstihu a komunikovat jeho prostřednictvím s celým týmem či subdodavateli.
-
Ediční plán obsahu
Připravte si plán obsahu, který je nutno s předstihem vytvořit a zkompletujte knihovnu materiálů připravenou k novému využití.
-
Projektové řízení dodavatelů
Sdílejte mediální plán se všemi spolupracovníky či subdodavateli. Získají tak jednotlivým kampaním přehled o termínech, ve kterých musí připravit obsah.