
ANALÝZA současných marketingových aktivit

ARCHETYP značky a tone of voice

VIZUALIZACE strategie a mapování digitální obsahu
-
Analýza současných marketingových aktivit (Business model)
Vaše značka ztělesňuje typizované formy chování, díky kterým si Vás zákazníci mohou spojovat s hodnotami, kterými žijete.
-
Archetyp značky a Tone of Voice
Vaše značka ztělesňuje typizované formy chování, díky kterým si Vás zákazníci mohou spojovat s hodnotami, kterými žijete. Odlište se od konkurence a zvyšte svou důvěryhodnost díky jednotnému způsobu komunikace s okolím. Získáte vyšší pozornost čtenáře i hodnotu značky.
-
Zákaznické persony a Definice hodnotové nabídky
Napomáhají hlubšímu porozumění a zjednodušují tak proces tvorby obsahu dle specifických potřeb či chování zákaznických skupin. Nestaňte se obětí provozní slepoty a soustřeďte se na to, jakým způsobem Vaše produkty přináší zákazníkovi hodnotu.
-
Definice cílů, použitých nástrojů a jejich KPI
-
Vizualizace strategie a mapování digitální obsahu
-
Předání výstupu včetně návrhu marketingových aktivit