Domů / Služby / Automatizace obchodu

Automatizace obchodu

Přeměňujeme návštěvníky webu v zákazníky. Sledujeme jejich aktivitu, a každému z nich dokážeme předat správné informace ve správný čas. To má fištróna, ne?

Přeměňte potenciální zákazníky v klienty

Vybereme vhodný nástroj a provedeme kompletní NASTAVENÍ AUTOMATIZACE včetně importu databáze zákazníků a prvních kampaní. Celé řešení propojíme i s informačními systémy či jinými internetovými aplikacemi, které v rámci marketingu a obchodu používáte.

Vložíme na váš web SLEDOVACÍ KÓD a nastavíme spouštěče, díky kterým začnete vydělávat automatizovaně. Získáte nejen kontaktní údaje, ale i informace o stránkách, které potenciální zákazníci navštěvují.

MARKETINGOVÁ AUTOMATIZACE poskytuje správné informace v závislosti na tom v jaké nákupní fázi se zákazník vyskytuje. Přiřaďte body za aktivitu ať už na webu, e-mailu nebo jiných kanálech a předejte obchodnímu oddělení jen ty správné kontakty.

Marketingová automatizace je technologie, která Vám pomůže přeměnit potenciální klienty v zákazníky. Pro každý individuální kontakt získáte informace o nákupním chování. Jako výsledek dostanete více kvalifikovaných kontaktů pro Vaše obchodní oddělení či e-commerce řešení.

Nástroj marketingové automatizace pečlivě sleduje aktivity návštěvníků Vašeho webu ať už se jedná o stávající zákazníky, či ty anonymní. Informace porovná i s ostatními nástroji jako jsou sociální sítě, e-mail marketing či PPC kampaně. Na základě těchto údajů poté pomocí nastavených spouštěčů předává ty správné informace, správným lidem a ve správný čas.

Pokud tedy i vy vlastníte databázi stovek nebo tisíců kontaktů, které Vaše obchodní oddělení není schopno obhospodařovat, marketingová automatizace může být motorem pro Vaše podnikání. Navštívil Váš kontakt 5x produktovou stránku? Pošlete mu email s více informacemi. Opustil nákupní košík těsně před objednáním? Pošlete mu slevový kupón. Nakupuje v pravidelných intervalech? Přiřaďte ho do speciálního segmentu. Vše automaticky a pro každý individuální kontakt zvlášť.

 

  • Jak je probíhá realizace služby?

    Automatizace pečlivě sleduje aktivity návštěvníků vašeho webu ať už se jedná o stávající zákazníky, či ty anonymní. Informace porovná i s ostatními nástroji jako jsou sociální sítě, e-mail marketing či PPC kampaně. Na základě těchto údajů poté pomocí nastavených spouštěčů předává ty správné informace, správným lidem a ve správný čas.

  • Co je marketingová automatizace?

    Marketingová automatizace je technologie, která vám pomůže přeměnit potenciální klienty v zákazníky. Pro každý individuální kontakt získáte informace o nákupním chování. Jako výsledek dostanete více kvalifikovaných kontaktů pro vaše obchodní oddělení či e-commerce řešení.

  • Kdy tuto službu potřebuji?

    Pokud vlastníte databázi stovek nebo tisíců kontaktů, které vaše obchodní oddělení není schopno obhospodařovat, marketingová automatizace může být motorem pro vaše podnikání.

Pojďme se pobavit o Vašem projektu

Kontaktujte nás

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Více informací