
Vybereme vhodný nástroj a provedeme kompletní NASTAVENÍ AUTOMATIZACE včetně importu databáze zákazníků a prvních kampaní. Celé řešení propojíme i s informačními systémy či jinými internetovými aplikacemi, které v rámci marketingu a obchodu používáte.

Vložíme na váš web SLEDOVACÍ KÓD a nastavíme spouštěče, díky kterým začnete vydělávat automatizovaně. Získáte nejen kontaktní údaje, ale i informace o stránkách, které potenciální zákazníci navštěvují.

MARKETINGOVÁ AUTOMATIZACE poskytuje správné informace v závislosti na tom v jaké nákupní fázi se zákazník vyskytuje. Přiřaďte body za aktivitu ať už na webu, e-mailu nebo jiných kanálech a předejte obchodnímu oddělení jen ty správné kontakty.
-
Jak je probíhá realizace služby?
Automatizace pečlivě sleduje aktivity návštěvníků vašeho webu ať už se jedná o stávající zákazníky, či ty anonymní. Informace porovná i s ostatními nástroji jako jsou sociální sítě, e-mail marketing či PPC kampaně. Na základě těchto údajů poté pomocí nastavených spouštěčů předává ty správné informace, správným lidem a ve správný čas.
-
Co je marketingová automatizace?
Marketingová automatizace je technologie, která vám pomůže přeměnit potenciální klienty v zákazníky. Pro každý individuální kontakt získáte informace o nákupním chování. Jako výsledek dostanete více kvalifikovaných kontaktů pro vaše obchodní oddělení či e-commerce řešení.
-
Kdy tuto službu potřebuji?
Pokud vlastníte databázi stovek nebo tisíců kontaktů, které vaše obchodní oddělení není schopno obhospodařovat, marketingová automatizace může být motorem pro vaše podnikání.