Domů / Školení / Zvyšování počtu nových leadů díky marketingové automatizaci

Zvyšování počtu nových leadů díky marketingové automatizaci

Druh školení

Seminář

Kategorie

Začátečníci

Datum

23.09.2020 | 09:00

Školitel

Ing. Filip Štroch

Oslovte své zákazníky v ten pravý čas se správným sdělením – automaticky! Vaše obchodní oddělení Vám poděkuje.

Na semináři Vás naučíme efektivně pracovat s nástroji pro e-mail marketing a jak jeho pomocí zautomatizovat rutinní obchodní procesy. Už žádné založené vizitky – budete mít k dispozici interaktivní databázi zákazníků, díky které vždy okamžitě zjistíte, na které marketingové kampaně zákazníci reagovali, zda-li četli Vaši obchodní nabídku, nebo které stránky na vašem webu navštěvují a jak často. Mimo to se naučíte:

  • Vytvořit nástroj pro sběr kontaktů online
  • Připravit e-mailovou kampaň včetně grafické šablony
  • Zautomatizovat pozvánky na akce (např. před a po veletrhu)
  • Vytvořit automatické upozornění  v případě, že zákazník projeví zájem o produkt, aniž by Vás kontaktoval
  • Vytvořit automatické přání k svátku či jubileu včetně oslovení aj.

Na praktických příkladech si perfektně osvojíte procesy a pracovní prostředí libovolného programu. Budete umět zařadit e-mail marketing do obchodní strategie Vaši firmy. Budete vědět jak začít a propojit nástroj s ostatními digitálními kanály. Ukážeme si pokročilejší funkce, které ulehčí každodenní agendu Vám i Vašim kolegům a v neposlední řadě se podíváme na to, jak benefity e-mail marketingu měřit.

Osnova kurzu

1.

Zařazení e-mail marketingu do obchodní strategie firmy 

2.

Jak úspěšně začít 

3.

Vybrané příklady využití a konkrétní návody

4.

Analytika 

5.

Závěrem

Odpovědi na Vaše dotazy

  • S jakými nástroji se seznámíme?
    Obecně si projdeme benefity všech běžně dostupných nástrojů na trhu. Praktické příklady si ukážeme poté v nástrojích jak je ActiveCampaign, Manychat, Integromat aj.
  • Pro koho je školení určeno?
    Školení je určeno jak pro vrcholové manažery a majitele firem, tak pro specialisty marketingového a obchodního oddělení.
  • Proč by Vás měl šéf pustit?
    Dozvíte se jak získat nové kontakty a poptávky pomocí digitálních nástrojů za zlomek ceny, který byste vydali za tradiční aktivity, jako jsou veletrhy nebo katalogy. A to navíc automaticky chytře a z Fištrónem!Zjistíte jak je s podobnými aktivitami na tom Vaše konkurence a kde jsou místa, kde byste měli zabrat. Výstupem z prezentace získáte jasný návod, co dělat.
  • Co je v ceně a jak zaplatím?
    Cena zahrnuje občerstvení, studijní materiály a osvědčení o absolvování školení. Cena je uvedena bez DPH.Úhradu provedete bankovním převodem na základě zálohové faktury, kterou Vám zašleme po vyplnění přihlášky.
  • Kdo Vás školením provede?
    Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu. Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Více informací