
Oslovte své zákazníky v ten pravý čas se správným sdělením – automaticky! Vaše obchodní oddělení Vám poděkuje.
Na semináři Vás naučíme efektivně pracovat s nástroji pro e-mail marketing a jak jeho pomocí zautomatizovat rutinní obchodní procesy. Už žádné založené vizitky – budete mít k dispozici interaktivní databázi zákazníků, díky které vždy okamžitě zjistíte, na které marketingové kampaně zákazníci reagovali, zda-li četli Vaši obchodní nabídku, nebo které stránky na vašem webu navštěvují a jak často. Mimo to se naučíte:
- Vytvořit nástroj pro sběr kontaktů online
- Připravit e-mailovou kampaň včetně grafické šablony
- Zautomatizovat pozvánky na akce (např. před a po veletrhu)
- Vytvořit automatické upozornění v případě, že zákazník projeví zájem o produkt, aniž by Vás kontaktoval
- Vytvořit automatické přání k svátku či jubileu včetně oslovení aj.
Na praktických příkladech si perfektně osvojíte procesy a pracovní prostředí libovolného programu. Budete umět zařadit e-mail marketing do obchodní strategie Vaši firmy. Budete vědět jak začít a propojit nástroj s ostatními digitálními kanály. Ukážeme si pokročilejší funkce, které ulehčí každodenní agendu Vám i Vašim kolegům a v neposlední řadě se podíváme na to, jak benefity e-mail marketingu měřit.
Osnova kurzu
Zařazení e-mail marketingu do obchodní strategie firmy
Jak úspěšně začít
Vybrané příklady využití a konkrétní návody
Analytika
Závěrem
Odpovědi na Vaše dotazy
-
S jakými nástroji se seznámíme?
Obecně si projdeme benefity všech běžně dostupných nástrojů na trhu. Praktické příklady si ukážeme poté v nástrojích jak je ActiveCampaign, Manychat, Integromat aj.
-
Pro koho je školení určeno?
Školení je určeno jak pro vrcholové manažery a majitele firem, tak pro specialisty marketingového a obchodního oddělení.
-
Proč by Vás měl šéf pustit?
Dozvíte se jak získat nové kontakty a poptávky pomocí digitálních nástrojů za zlomek ceny, který byste vydali za tradiční aktivity, jako jsou veletrhy nebo katalogy. A to navíc automaticky chytře a z Fištrónem!Zjistíte jak je s podobnými aktivitami na tom Vaše konkurence a kde jsou místa, kde byste měli zabrat. Výstupem z prezentace získáte jasný návod, co dělat.
-
Co je v ceně a jak zaplatím?
Cena zahrnuje občerstvení, studijní materiály a osvědčení o absolvování školení. Cena je uvedena bez DPH.Úhradu provedete bankovním převodem na základě zálohové faktury, kterou Vám zašleme po vyplnění přihlášky.
-
Kdo Vás školením provede?
Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu. Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace