Domů / Školení / Získávání nových zákazníků pomocí digitálních nástrojů

Získávání nových zákazníků pomocí digitálních nástrojů

Druh školení

Seminář

Kategorie

Začátečníci

Datum

04.02.2020 | 09:00

Školitel

Ing. Filip Štroch

Vytvořte si efektivní systém, díky kterému budete získávat nové kontakty automaticky! 365 dní v roce a za zlomek nákladů, které byste běžně vydali za veletrh, či nové katalogy.

Na semináři Vás naučíme jak vytvořit efektivní digitální strategii pro získávání nových kontaktů. Ukážeme si, pomocí kterých digitálních nástrojů jsme schopni identifikovat potenciální zákazníky a na praktických příkladech si perfektně osvojíte způsoby, jak tyto nová spojení zaujmout. Budete umět nastavit kritéria a cíle pro oslovování potenciálních klientů a v neposlední řadě si předvedeme, jak tyto kontakty metodicky přeměňovat ve věrné zákazníky. To vše se zřetelem na efektivní využívání časových, lidských i finančních zdrojů.


 

Osnova kurzu

1.

Zařazení digitálních nástrojů do obchodní strategie firmy

2.

Jak identifikovat potenciální zákazníky

3.

Jak zaujmout a oslovit potenciální zákazníky

4.

Jak přeměnit horké kontakty ve věrné zákazníky

5.

Závěrem

Odpovědi na Vaše dotazy

  • S jakými nástroji se seznámíme?
    Obecně budeme chtít projít všechny nástroje, s kterými se marketér, ale nebo i obchodník může dostat do styku. Od těch projektových jako je Basecamp, Trello nebo i Kontentino, přes analytické jako je Google Analytics, Similar web nebo Alexa po výkonnostní - Google Ads, Facebook Business manager, ActiveCampaign, Manychat aj.
  • Pro koho je školení určeno?
    Školení je určeno jak pro vrcholové manažery a majitele firem, tak pro specialisty marketingového a obchodního oddělení.
  • Proč by Vás měl šéf pustit?
    Dozvíte se jak získat nové kontakty a poptávky pomocí digitálních nástrojů za zlomek ceny, který byste vydali za tradiční aktivity, jako jsou veletrhy nebo katalogy. A to navíc automaticky chytře a z Fištrónem!Zjistíte jak je s podobnými aktivitami na tom Vaše konkurence a kde jsou místa, kde byste měli zabrat. Výstupem z prezentace získáte jasný návod, co dělat.
  • Co je v ceně a jak zaplatím?
    Cena zahrnuje občerstvení, studijní materiály a osvědčení o absolvování školení. Cena je uvedena bez DPH.Úhradu provedete bankovním převodem na základě zálohové faktury, kterou Vám zašleme po vyplnění přihlášky.
  • Kdo Vás školením provede?
    Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu. Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Více informací