
Získejte první místa ve vyhledávání na Google a znásobne návštěvnost vašeho webu!
Na semináři Vás seznámíme se všemi reklamními funkcemi nástroje Google Ads (dříve Adwords) i dalšími aplikacemi jako je Google Analytics, Tag Manager nebo Sklik od Seznamu. Díky praktickému workshopu se naučíte připravovat kampaně ve vyhledávací i obsahové síti Googlu nebo na Youtube. Na praktických příkladech si ukážeme jak využít PPC reklamu ke zvýšení návštěvnosti webu, získání nových zákazníků či náboru nových zamětnanců.
Na školení se naučíte:
- implementovat PPC systémy do obchodní strategie firmy
- zvolit správné obsahové formáty, komunikační tón a styl
- pracovat s reklamním systémem Google Ads, Seznam Sklik
- vytvářet kampaně, reklamy a publika na Googlu
- monitoring kampaně a vyhodnocení
Školení je rozděleno do dopolední teoretické a odpolední praktické části, kde budete mít možnost si věškeré poznatky okamžitě osahat. Představíme si a analyzujeme skutečné případové studie, kterými se budete moct do začátku inspirovat. Po školení budete mít k dispozici všechny informace a praktické zkušenosti k tomu, abyste je okamžitě aplikovali u Vás ve firmě.
Kurz je zakončen obdržením certifikátu.
Při účasti 2 a více osob ze stejné firmy poskytujeme slevu 10% z celkové částky zaplacené za školení.
Zbývají 3 poslední místa.
Osnova kurzu
Úvod do PPC
Google Ads a Google Analytics
Reklamy ve vyhledávácí síti Google
Reklamy v obsahové síti Google
GTM a jiné aplikace
Shrnutí a doporučení
Odpovědi na Vaše dotazy
-
S jakými nástroji se seznámíme?
Google Ads, Analytics, Tag manager, Sklik, Google Ads Editor
-
Pro koho je školení určeno?
Školení je určeno jak pro vrcholové manažery a majitele firem, tak pro specialisty marketingového, obchodního či HR oddělení.
-
Proč by Vás měl šéf pustit?
Dozvíte se jak získat nové kontakty a poptávky pomocí digitálních nástrojů za zlomek ceny, který byste vydali za tradiční aktivity, jako jsou veletrhy nebo katalogy. A to navíc automaticky chytře a z Fištrónem!Zjistíte jak je s podobnými aktivitami na tom Vaše konkurence a kde jsou místa, kde byste měli zabrat. Výstupem z prezentace získáte jasný návod, co dělat.
-
Co je v ceně a jak zaplatím?
Cena zahrnuje občerstvení, studijní materiály a osvědčení o absolvování školení. Cena je uvedena bez DPH.Úhradu provedete bankovním převodem na základě zálohové faktury, kterou Vám zašleme po vyplnění přihlášky.
-
Kdo Vás školením provede?
Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu. Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace