Domů / Školení / Jak oslovit nové kontakty pomocí sociálních sítí

Jak oslovit nové kontakty pomocí sociálních sítí

Druh školení

Seminář

Kategorie

Začátečníci

Datum

24.03.2020 | 09:00

Školitel

Filip Štroch

Využíjte plný potenciál sociálních sítí – oslovte zcela novou skupinu zákazníků, kteří Vám doposud nebyli na dosah!

Na semináři Vás seznámíme se všemi reklamními funkcemi Facebooku i jiných sociálních sítí. Díky praktickému workshopu se naučíte připravovat kampaně, vytvářet reklamní publika, řešit krizovou komunikaci i zvolit správnou formu obsahu. Na praktických příkladech si ukážeme jak využít sociální sítě ke zvýšení návštěvnosti webu, získání nových zákazníků či náboru nových zamětnanců.

Na školení se naučíte:

  • implementovat sociální sítě do obchodní strategie firmy
  • zvolit správné obsahové formáty, komunikační tón a styl
  • pracovat s reklamním systémem Facebook business manager
  • vytvářet kampaně, reklamy a publika na Facebooku
  • vyhodnocovat kampaně a komunikační situace

Školení je rozděleno do dopolední teoretické a odpolední praktické části, kde budete mít možnost si věškeré poznatky okamžitě osahat. Představíme si a analyzujeme skutečné případové studie, kterými se budete moct do začátku inspirovat.  Po školení budete mít k dispozici všechny informace a praktické zkušenosti k tomu, abyste je okamžitě aplikovali u Vás ve firmě.

Při účasti 2 a více osob ze stejné firmy poskytujeme slevu 10% z celkové částky zaplacené za školení.

Zbývají 3 poslední místa.

 

Osnova kurzu

1.

Úvod do Social Media marketingu

2.

Facebook Business manager

3.

Správce reklam

4.

Jak využít další sociální sítě

5.

Chat marketing

6.

Shrnutí a doporučení

Odpovědi na Vaše dotazy

  • S jakými nástroji se seznámíme?
    Facebook bussines manager, Manychat, Instazood, Kontentino, Linkedin, Instagram, Whatsupp, Twitter aj.
  • Pro koho je školení určeno?
    Školení je určeno jak pro vrcholové manažery a majitele firem, tak pro specialisty marketingového, obchodního či HR oddělení.
  • Proč by Vás měl šéf pustit?
    Dozvíte se jak získat nové kontakty a poptávky pomocí digitálních nástrojů za zlomek ceny, který byste vydali za tradiční aktivity, jako jsou veletrhy nebo katalogy. A to navíc automaticky chytře a z Fištrónem!Zjistíte jak je s podobnými aktivitami na tom Vaše konkurence a kde jsou místa, kde byste měli zabrat. Výstupem z prezentace získáte jasný návod, co dělat.
  • Co je v ceně a jak zaplatím?
    Cena zahrnuje občerstvení, studijní materiály a osvědčení o absolvování školení. Cena je uvedena bez DPH.Úhradu provedete bankovním převodem na základě zálohové faktury, kterou Vám zašleme po vyplnění přihlášky.
  • Kdo Vás školením provede?
    Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu. Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Více informací