
Během jednoho měsíce přetvoříme vaše marketingové oddělení. Seznámíte se se současnými teoriemi, připravíme strategii, nainstalujeme nástroje, spustíme kampaně a zaškolíme Vaše kolegy
To vše během 4 jednodenních seminářů, které absolvujeme přímo u Vás. Postupně se budete seznamovat s marketingovými nástroji, jejich obsluhou a zařazením do Vaší strategie. Na semináři Vás naučíme jak vytvořit efektivní digitální strategii pro získávání nových kontaktů. Ukážeme si, pomocí kterých digitálních nástrojů jsme schopni identifikovat potenciální zákazníky a na praktických příkladech si perfektně osvojíte způsoby, jak tyto nová spojení zaujmout. Budete umět nastavit kritéria a cíle pro oslovování potenciálních klientů a v neposlední řadě si předvedeme, jak tyto kontakty metodicky přeměňovat ve věrné zákazníky. To vše se zřetelem na efektivní využívání časových, lidských i finančních zdrojů.
Co školením získáte:
- kompletně proškolený tým Vašich markeťáků a obchodďáků
- písemně připravená strategie – digitální audit
- nainstalování digitálních nástrojů a zaškolení
- příprava kampaní a jejich následná konzultace
- možnost dotace na celý program (až 90%)
Osnova kurzu
Získávání nových zákazníků pomocí digitálních nástrojů
E-mail marketing a marketingová automatizace
Sociální sítě a chatboti
PPC: Jak získat vyšší návštěvnost stránek díky Googlu
Odpovědi na Vaše dotazy
-
S jakými nástroji se seznámíme?
Obecně budeme chtít projít všechny nástroje, s kterými se marketér, ale nebo i obchodník může dostat do styku. Od těch projektových jako je Basecamp, Trello nebo i Kontentino, přes analytické jako je Google Analytics, Similar web nebo Alexa po výkonnostní - Google Ads, Facebook Business manager, ActiveCampaign, Manychat aj.
-
Pro koho je školení určeno?
Školení je určeno jak pro vrcholové manažery a majitele firem, tak pro specialisty marketingového a obchodního oddělení.
-
Proč by Vás měl šéf pustit?
Dozvíte se jak získat nové kontakty a poptávky pomocí digitálních nástrojů za zlomek ceny, který byste vydali za tradiční aktivity, jako jsou veletrhy nebo katalogy. A to navíc automaticky chytře a z Fištrónem!Zjistíte jak je s podobnými aktivitami na tom Vaše konkurence a kde jsou místa, kde byste měli zabrat. Výstupem z prezentace získáte jasný návod, co dělat.
-
Co je v ceně a jak zaplatím?
Cena zahrnuje občerstvení, studijní materiály a osvědčení o absolvování školení. Cena je uvedena bez DPH.Úhradu provedete bankovním převodem na základě zálohové faktury, kterou Vám zašleme po vyplnění přihlášky.
-
Kdo Vás školením provede?
Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu. Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace