Získávání B2B zákazníků pomocí digitálních nástrojů

Aktuální termíny: středa 22. května 

Volné místa: 4 (6 celkem)

 

Vytvořte si efektivní systém, díky kterému budete získávat nové kontakty automaticky! 365 dní v roce a za zlomek nákladů, které byste běžně vydali za veletrh, či nové katalogy.

Předvdeme si taktiky oslovování potenciálních zákazníků a zapojení digitálních nástrojů
Ukážeme si, které strategie jsou relevantní ve vztahu k B2B segmentu a které naopak nefungují
Vysvětlíme si, které klíčové metriky sledovat a kde je najít
Předvedeme si názorné využití vybraných marketingových nástrojů v praxi
Nastavíme si pravidla pro optimální vedení zákaznické databáze odpovídající českým podmínkám
 

Na semináři Vás naučíme jak vytvořit efektivní digitální strategii pro získávání nových kontaktů v zahraničí. Ukážeme si pomocí kterých digitálních nástrojů jsme schopni identifikovat potenciální zákazníky a na praktických příkladech si perfektně osvojíte způsoby, jak tyto nová spojení zaujmout. Budete umět nastavit kritéria a cíle pro oslovování potenciálních klientů a v neposlední řadě si předvedeme, jak tyto kontakty metodicky přeměňovat ve věrné zákazníky. To vše se zřetelem na efektivní využívání časových, lidských i finančních zdrojů.

PROGRAM AKCE:

Zařazení digitálních nástrojů do obchodní strategie firmy

  • Aktuální stav marketingu v Česku a porovnání se světem
  • Současné teorie digitálního marketingu
  • Nástroje využívané v digitálním marketingu a jejich cíle

Jak identifikovat potenciální zákazníky

  • Životní cyklus zákazníka
  • Tvorba marketingových person a profilů ideálního zákazníka
  • Nástroje a způsoby identifikace kontaktů

Jak zaujmout a oslovit potenciální zákazníky

  • Tvorba obsahu pro jednotlivé fáze životního cyklu zákazníka
  • Příprava webu pro efektivní sběr kontaktů
  • Využití nástrojů digitálního marketingu pro sběr kontaktů

Jak přeměnit horké kontakty ve věrné zákazníky

  • Vyživování leadů, skórování a jejich segmentace
  • Jaké jsou průmyslové standardy a co lze považovat za úspěšnou kampaň
  • Jaké si zvolit cíle, a které informace nás zajímají

Závěrem

  • Co sledovat, značkovat a vyhodnocovat
  • Doporučené zdroje k dalšímu vzdělávání
  • Nástroje pro analýzu konkurence

Pro koho je školení určeno?

Seminář s mnoha praktickými příklady ocení nejen interní pracovníci marketingových oddělení, ale také obchodní zástupci a majitelé firem, kteří chtějí efektivně rozvíjet svou databázi zákazníků. Nezáleží na tom jestli s marketingem začínáte, nebo jste ostříleným guru. Společně si předvedeme nové kreativní přístupy k získávání nových kontaktů, které můžete okamžitě vyzkoušet.

Informace o školení

  • Termíny: 22.5.2019
  • Místo konání: Janáčkova 18, 702 00, Ostrava
  • Cena:  1990,- Kč (včetně DPH)
  • Počet účastníků: maximálně 6
  • Rozsah školení: začátek v 9:30, konec v 15:00
  • Potřebné znalosti: žádné
  • Vlastní počítač: doporučeno

Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 až 16:00 můžete volat na 721 152 799. Veronika Vám vysvětlí všechny podrobnosti.

Seminářem Vás provede

Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu. Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace, e-mail a messenger marketing.