Chatboti & Messenger marketing (webinář)

Aktuální termín: pátek 7. prosince 2018, Ostrava, (max. 8 účastníků)

 

Zveme vás na další seminář, tentokrát na téma Chatboti a messenger marketing. Tématem Vás provede zkušený profesionální markeťák v oblasti digitální a marketingové strategie firem Filip Štroch.

Seznamte se s prostředím nástrojů pro Messenger Marketing.
Zjistěte jaké aktuální možnosti Vám Messenger marketing nabízí.
Naučte se tvořit kreativní kamapně, díky kterým budete získávat nové kontakty.
Vytvářejte hravé automatizace a získejte cenné informace o zákaznících.
 

Náplň školení

Na praktických příkladech si ukážeme, jak pomocí chatbotů “rozpovídat” své stávající klienty. Jak oslovit a získat klienty nové - automatizovaně! Jak messenger marketing pomáhá zvyšovat konverze v e-commerce. Jak získávat kontakty v offline prostředí B2B. Jak připravit virální soutěž, nebo HR kampaň a tipy, jakým nejčastějším chybám se vyvarovat.

Komu je seminář určen

Seminář s mnoha praktickými příklady ocení nejen interní pracovníci marketingových oddělení, ale také majitelé malých podniků a internetových projektů, kteří chtějí efektivně rozvíjet svou databázi zákazníků. Nezáleží na tom jestli s marketingem začínáte, nebo jste ostříleným guru. Společně si předvedeme nové kreativní přístupy k tvorbě kampaní, které můžete okamžitě vyzkoušet.

Struktura semináře

  • Úvodní představení
  • Proč Messenger?
    • MSG vs BOT
    • Srovnání s E-mailem
  • Co aktuální platformy dokážou
    • Růstové nástroje
    • Rozesílka
    • Automatizace
  • Možnosti zasílání zpráv
    • vhodné formáty
  • Jak získat nové kontakty
    • Pop-upy, bannery, tlačítka, kódy
  • Kde zařadit Messenger marketing
    • Jak na retenci a monetizaci
  • České případové studie
    • ... a třešnička na závěr

Termín: 11.12.2018 
 od 15:30

Délka: ca 1,5 h s dotazy

Cena: Zdarma

Lektor:

Ing. Filip Štroch

Filip má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu. Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V posledních letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C, také vyučoval na Slezské Univerzitě v Opavě. Jeho specializací je marketingová automatizace, e-mail a messenger marketing.

Připravujeme

všechna školení