Digitální marketing – základní ceník

Vyberte si z níže nabízených balíčků ten, který bude nejlépe vyhovovat právě Vašim potřebám. S výběrem Vám samozřejmě rádi pomůžeme.

PLÁN START

17 900,–

e-mail marketing / automatizace

Vytvoření mediálního plánu

Vytvoříme pro Vás přehledný týdenní plán kampaní, díky kterému budete mít vždy přehled o tom, co se zrovna děje, co je naplánováno a co je třeba dodělat. Součástí plánu bude i sledování cílů a monitoring výsledků pro průběžnou kontrolu. Mediální plán je vytvořen v cloudovém prostředí, takže k němu máte přístup kdykoli a především odkudkoli.

E-mail marketing

Založíme marketingovou platformu, nainstalujeme měřicí kódy, importujeme stávající databázi kontaktů a připravíme první kampaně. Ty vhodně označkujeme tak, abyste mohli sledovat jejich výkon. Pro zajištění co největší otevíratelnosti a proklikovosti e-mailů jejich obsah maximálně personalizujeme. Samozřejmostí je oslovení 5. pádem, nabídka šitá na míru  a vyhodnocování. Více zde.

Automatizace

Díky automatizaci můžeme e-maily ještě více personalizovat. Informace/nabídky tak budou chodit správným lidem ve správný čas, a to podle jejich pohybu na webu. Na ten umístíme speciální kód, díky kterému budeme moci sledovat pohyb potenciálního zákazníka a jeho zájem o Vaše produkty. Vaše obchodní sdělení se tak budou setkávat pouze s kladnou odezvou lidí, kteří skutečně mají zájem o koupi. Nastavíme pro Vás základní automatizace jako připomenutí opuštěného košíku / nedokončené objednávky, engagement tagging (tedy označení zákazníků, kteří reagují na obchodní sdělení prostřednictvím sociálních sítí, webu apod.), připomenutí servisních prohlídek na základě data nákupu produktů a zautomatizování rutinních procesů, s kterými nadále Vaše asistentka nebude muset již ztrácet čas. Více zde.

Tvorba grafických šablon

Plán START obsahuje dvě kampaně měsíčně s následovným zasláním všem, kteří první e-mail neotevřeli (de facto tedy čtyři kampaně). Součástí jejich vytvoření jsou i dva grafické bannery a textace. Více zde.

Vedení databáze kontaktů

Díky nástrojům marketingové automatizace a propojení s webem či CRM systémem jsme schopni efektivně pracovat i s Vaší databází kontaktů. Vhodnými postupy ji můžeme dále rozšiřovat, ať už umístěním formulářů na web, nebo jinými marketingovými pobídkami. V průběhu realizace služby budeme Vaši databázi automaticky pročišťovat a klasifikovat tak, abyste měli kdykoliv přístup k informacím o tom, kteří zákazníci jsou pro Vás nejzajímavější, kteří Vás mají nejraději atd.

Reportování cílů

Součástí plánu START je pravidelné měsíční reportování dosažených výsledků, jejichž cíle stanovíme při úvodní analýze. Monitorujeme vše od výsledků kampaní po uskutečněnou práci.

PLÁN BUSINESS

28 900,–

e-mail marketing / automatizace / PPC a remarketing ve vyhledávací síti Google a Seznam

Vše jako v plánu START

Součástí plánu BUSINESS jsou všechny služby obsažené v plánu START – od vytvoření mediálního plánu přes instalaci měřicích kódů, založení e-mailingové platformy a vytvoření základních šablon až po nastavení automatizace a reportování výsledků. Plán BUSINESS pak navíc obsahuje kompletní analytiku pro Vaše webové stránky prostřednictvím Google Analytics. Budete mít přehled o počtu návštěvníků a o tom, z kterých kanálů se na web dostali. Zároveň nastavíme i cíle, které by návštěvníci měli na webu plnit. Zprovozníme rovněž účet Google AdWords, aby Vás potenciální zákazníci nikdy nepřehlédli.

Nastavení Google Analytics

Díky Google Analytics můžeme získávat informace nejen o počtu návštěvníků Vašeho webu, o tom, z kterých zemí na něj přišli, ale především díky jakým kanálům a činnostem se tak stalo. V rámci plánu BUSINESS nastavíme cíle (vyplnění poptávkového formuláře, provedení nákupu apod.) a na Váš web umístíme speciální měřicí kód, který Google Analytics analyzuje.

Nastavení Google AdWords

Pro rozšíření marketingových aktivit připojíme další médium, a tím je inzerce v reklamní síti Google (nebo Seznam.cz). Díky tomu se zobrazí reklama např. ve vyhledávání anebo jako grafický banner kdekoliv na internetu. V rámci plánu BUSINESS nainstalujeme nástroj Google AdWords včetně měřicích kódu a propojení s Google Analytics a dalšími nástroji.

Vytvoření PPC sestavy

Vytvoříme pro Vás základní PPC sestavu, díky které můžete prezentovat hodnotovou nabídku své firmy. Její součástí je jak textace, tak grafické ztvárnění a jejich implementace do Google AdWords.

Nastavení remarketingu

Věděli jste, že více než 95 % návštěvníků webu z něj odejde, aniž by uskutečnilo jakoukoliv akci? Díky remarketingu už nikdy nepřijdete o zákazníky, kteří Váš web navštívili jen jednou. Pravidelně se jim připomínejte a vybídněte je k opětovné návštěvě způsobem tak příjemným, že akci (vyplnění formuláře, uskutečnění nákupu apod.) dokončí. Vše propojíme s měřicími kódy na webu, takže o veškerých aktivitách návštěvníků budete mít stále přehled. 

Nastavení Google Tag Manageru

Google Task Manager je nástroj, který slouží k jednoduché správě a úpravě měřicích kódů pro Google Analytics a Google AdWords. Výrazně usnadňuje práci při nasazování a aktualizování webových značek (konverzní, měřicí, remarketingové a další kódy) bez nutnosti úprav kódu stránek. V rámci plánu BUSINESS provedeme veškerá potřebná nastavení Google Task Manageru.

PLÁN ENTERPRISE

35 900,–

e-mail marketing / automatizace / PPC a remarketing na sociálních sítích a vyhledávací síti Google a Seznam

Vše jako v plánu BUSINESS

Součástí plánu ENTERPRISE jsou všechny služby obsažené v plánu BUSINESS – od vytvoření mediálního plánu přes instalaci měřicích kódů, založení e-mailingové platformy, vytvoření základních šablon, nastavení automatizace a reportování výsledků až po kompletní analytiku Vašeho webu prostřednictvím Google Analytics a vytvoření účtu Google AdWords. Zapracujeme navíc na obsahu Vašeho webu a distribuci přes sociální sítě. V této oblasti budeme pravidelně monitorovat i Vaši konkurenci, takže Vám nic neuteče.

Založení profilů na sociálních sítích

Dle charakteristiky Vašeho podnikání zvolíme ten správný mix sociálních sítí – tedy Facebook, Instagram nebo třeba LinkedIn – a tyto profily propojíme s ostatními nástroji digitálního marketingu na Vašich stránkách.

Vytvoření reklamních účtů

V rámci úspěšné inzerce nebo reklamy na sociálních sítích založíme na těchto sítích speciální reklamní účty, díky kterým zde budete moci inzerovat a veškeré kampaně jednoduše spravovat (na Facebooku například pomocí Business Manageru, Facebook pixelu apod.). Nainstalujeme speciální měřicí kódy, díky kterým budete moci sledovat pohyb zákazníků a vyhodnocovat úspěšnost kampaní.

Vytvoření PPC sestavy

Vytvoříme pro Vás pokročilou PPC sestavu, díky které můžete prezentovat hodnotovou nabídku své firmy. Její součástí je textace, grafické ztvárnění a jejich implementace do Google AdWords a důraz na sociální sítě.

Nastavení remarketingu

Díky remarketingu už nikdy nepřijdete o zákazníky, kteří Váš web navštívili jen jednou. Pravidelně se jim připomínejte a vybídněte je k opětovné návštěvě způsobem tak příjemným, že akci (vyplnění formuláře, uskutečnění nákupu apod.) dokončí. Vše propojíme s měřicími kódy na webu, takže o veškerých aktivitách návštěvníků budete mít stále přehled. V rámci plánu ENTERPRISE vše navíc propojujeme se sociálními sítěmi. 

Monitoring konkurence

Naši konzultanti touží po tom dozvědět co nejvíce o Vašem podnikání. Pravidelně tak budou monitorovat aktivity konkurence na internetu, aby Vám nic neuteklo. V rámci měsíčního reportingu budete tyto informace získávat společně s doporučením pro další kroky, tvorbu následných kampaní a obsahu. Nenechávejte konkurenci náskok, jednoduše ji předběhněte.

Ceny výše uvedených měsíčních paušálů jsou platné při uzavření minimálně tříměsíční spolupráce.

Často kladené otázky

Pro koho jsou plány určeny?

Plány START, BUSINESS nebo ENTERPRISE jsou určeny pro ty z vás, kdo chcete s digitálním marketingem začít nebo ho chcete rozjet koncepčně. Máme zkušenosti s výrobními firmami i B2B segmentem. Z toho důvodu charakter plánů zahrnuje vše od e-mailingu přes PPC po sociální sítě. Jednotlivé plány upravujeme podle individuálních potřeb.

Jak probíhá proces spolupráce?

Spolupráci uzavíráme minimálně na tři měsíce. Teprve poté máme dostatek informací k tomu, abychom mohli stav vyhodnotit a navrhnout další řešení, případně plán upravit. V prvním měsíci se seznámíme s Vaší firmou, Vaším produktem, způsobem Vaší práce. Následně zajistíme kompletní technické zabezpečení implementace jednotlivých nástrojů digitálního marketingu. Ve druhém měsíci vytvoříme obsah pro přípravu prvních kampaní a zajistíme jejich spuštění. Kampaně pokračují i ve třetím měsíci, kdy vše zhodnotíme, připravíme reporting a navrhneme doporučení pro další postup a případně následnou spolupráci.

Kolik lidí na mém projektu pracuje?

Součástí našeho týmu jsou grafici, textaři, konzultanti, account manageři, stratégové. Naším posláním je propojit jejich zkušenosti, a to za finančních podmínek, které budou výhodnější, než kdybyste si na tyto práce najímali interního specialistu. A fakt, že naši lidé zvládnou nepoměrně více práce než jeden interní zaměstnanec „na všechno“, již snad ani nemusíme nijak zvlášť zdůrazňovat.

Je součástí plánů reklamní kredit? Jak velká může být databáze?

Není. Rozhodnutí o výši reklamních kreditů je čistě na Vás. Po úvodní analýze připravíme doporučení a navrhneme vhodnou výši kreditů, přičemž se zpravidla jedná o částky v řádu tisícikorun. Co se týče databáze, plány jsou navrženy pro práci s počtem maximálně 5 000 kontaktů. V případě větší databáze jsme připraveni navrhnout Vám individuální řešení.

Potřebuju obsah pro sociální sítě. Umíte i video, animace nebo grafiku?

Ano a moc nás to baví. Máme vlastní televizní studio a v týmu spoustu obsahářů. Otextujeme Váš web, natočíme video, nafotíme fotky. Obsahovou strategii připravujeme ve spolupráci s agenturou Dva mluvčí.

Nabízíte i další služby? Potřebuju web.

S přípravou webu a digitálních aplikací máme bohaté zkušenosti, nechceme ale dělat všechno najednou. Soustředíme se na to, co doopravdy umíme. Spolupracujeme však se širokou sítí dodavatelů a partnerů, kteří jsou schopni připravit tyto věci na míru. Nebojte se požádat nás o spolupráci i v tomto ohledu.