Web Development Services

Brand manuál

Představte si, že na všech kanálech, kterými komunikujete z Vaší značky vyzařuje jednota a jasná informace sdělení.

Díky brand manuálu máte vždy po ruce dokumentovanou strategii, díky které všichni kolegové i dodavatelé přesně ví, jak komunikovat s okolním světem.

Z Vaší značky tak vyjadřujete jednota z obsahu sdělení, která umocňuje Vaše poslání. 

Stalo se Vám někdy, že z Vaší značky byl v různých situacích cítit jiný tón? Že dodavatelé odevzdali výstupy, které se k Vám úplně nehodily. Že na různých kanálech se prezentujete odlišným vizuálním stylem? Díky Brand manuálu už nebudete své zákazníky nikdy mást a významně tak posílíte svou důvěryhodnost.

Archetyp značky

Vaše značka ztělesňuje typizované formy chování, díky kterým si Vás zákazníci mohou spojovat s hodnotami, kterými žijete.

Zákaznické persony

Napomáhají hlubšímu porozumění a zjednodušují tak proces tvorby obsahu dle specifických potřeb či chování zákaznických skupin

Tone of Voice

Odlište se od konkurence a zvyšte svou důvěryhodnost díky jednotnému způsobu komunikace s okolím. Získáte vyšší pozornost čtenáře i hodnotu značky.

Definice hodnotové nabídky

Nestaňte se obětí provozní slepoty a soustřeďte se na to, jakým způsobem Vaše produkty přináší zákazníkovi hodnotu.

Mapování digitální obsahu

Vytvářejte knihovnu obsahu, kterou budete distribuovat různým zákaznickým personám v odlišných fázích nákupního procesu.

Pravidla Corporate Identity

Mějte vždy při ruce jasnou informaci nejen o firemních barvách a fontech, ale také kdy je využít.

Případové studie

Všechny projekty

Povězte nám o Vašem projektu

Můžeme si domluvit schůzku a poradit Vám, kde začít

Doporučení

Všechny
Fields marked with an * are required

Povězte nám prosím o bližším detailech vašeho projektu, abychom vám mohli co nejdříve pomoct.