
Procento marketérů, kteří považují Twitter za nejužitečnější sociální síť, roste. Procento marketérů, kteří považují Twitter za svůj hlavní nástroj, vzrostlo z 20 % v roce 2012 na 25 % v roce 2014, a dotahuje se tak na Facebook s 39 % (Useful Social Media, 2014). Je čím dál složitější ignorovat fakt, že Twitter má 271 miliónů aktivních uživatelů měsíčně, kteří vyprodukují na 500 miliónů tweetů denně. Cílem je najít si v tomto davu své publikum a získat si je.
Existuje spousta společností, jako je ta vaše, které se staly na Twitteru úspěšnými. Nestalo se tak však náhodou. Tyto firmy investovaly čas do tvorby vizuálně atraktivní stránky, a Twitter se tak stal nedílnou součástí jejich marketingového mixu.
Základní slovník Twitteru
Tweet – krátka forma zprávy o 140 znacích
Retweet – tweet přeposlaný vašim followerům
Mention – zmínění uživatele v tweetu použitím @
Hashtag – slovo nebo fráze s předponou #, která slouží pro organizaci či vyhledávání
Follow – proces k přihlášení odběru tweetů
Follower – osoba či organizace, která se přihlásila k odběru vašich tweetů
První dojem můžete udělat jen jednou
Níže naleznete několik základních tipů, které zlepší vaši vizuální stránku.
- Jméno, které na Twitteru používáte, by mělo být krátké a výstižné. Nesnažte se lidem stěžovat vaši nalezitelnost užíváním speciálních znaků.
- Použijte nejjednodušší formu vašeho loga. Představte si, jak může vypadat na mobilních zařízeních, a nezapomeňte použít velikost 400 na 400 pixelů.
- Pro úvodní obrázek použijte fotografii s vysokým rozlišením, která bude reprezentovat vaši značku (ideální rozlišení je 1 500 na 500 pixelů).
- Váš popis by měl být zároveň vaším elevator pitchem s několika velice výraznými klíčovými slovy.
- Vyberte si barevné schéma, které koresponduje s vaší firemní identitou.
- Po provedení všech změn vždy zkontrolujte svůj profil v různých internetových prohlížečích.
A pokud byste si s něčím nevěděli rady, neváhejte a napište nám, rádi vám poradíme.