Domů / Aktuality / Základy Twitteru pro firmy

Základy Twitteru pro firmy

Kategorie článku

Aktualita

Autor

Fistro Admin

Publikováno

14.04.2014

Procento marketérů, kteří považují Twitter za nejužitečnější sociální síť, roste. Procento marketérů, kteří považují Twitter za svůj hlavní nástroj, vzrostlo z 20 % v roce 2012 na 25 % v roce 2014, a dotahuje se tak na Facebook s 39 % (Useful Social Media, 2014). Je čím dál složitější ignorovat fakt, že Twitter má 271 miliónů aktivních uživatelů měsíčně, kteří vyprodukují na 500 miliónů tweetů denně. Cílem je najít si v tomto davu své publikum a získat si je.

Existuje spousta společností, jako je ta vaše, které se staly na Twitteru úspěšnými. Nestalo se tak však náhodou. Tyto firmy investovaly čas do tvorby vizuálně atraktivní stránky, a Twitter se tak stal nedílnou součástí jejich marketingového mixu.

Základní slovník Twitteru

Tweet – krátka forma zprávy o 140 znacích

Retweet – tweet přeposlaný vašim followerům

Mention – zmínění uživatele v tweetu použitím @

Hashtag – slovo nebo fráze s předponou #, která slouží pro organizaci či vyhledávání

Follow – proces k přihlášení odběru tweetů

Follower – osoba či organizace, která se přihlásila k odběru vašich tweetů

První dojem můžete udělat jen jednou

Níže naleznete několik základních tipů, které zlepší vaši vizuální stránku.

  1. Jméno, které na Twitteru používáte, by mělo být krátké a výstižné. Nesnažte se lidem stěžovat vaši nalezitelnost užíváním speciálních znaků.
  2. Použijte nejjednodušší formu vašeho loga. Představte si, jak může vypadat na mobilních zařízeních, a nezapomeňte použít velikost 400 na 400 pixelů.
  3. Pro úvodní obrázek použijte fotografii s vysokým rozlišením, která bude reprezentovat vaši značku (ideální rozlišení je 1 500 na 500 pixelů).
  4. Váš popis by měl být zároveň vaším elevator pitchem s několika velice výraznými klíčovými slovy.
  5. Vyberte si barevné schéma, které koresponduje s vaší firemní identitou.
  6. Po provedení všech změn vždy zkontrolujte svůj profil v různých internetových prohlížečích.

A pokud byste si s něčím nevěděli rady, neváhejte a napište nám, rádi vám poradíme.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Více informací